Beantwoord

Na afsluiten verlenging, traag internet

• 15 januari 2017
  • 6 reacties
  • 100 Bekeken

Klopt het dat mijn internet niet meer goed werkt door het pakket altijd veilig? Kaarten en maps werken niet meer! Ook alle site's zijn traag.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 15 januari 2017, 14:30

@Jan
Ik denk dat Jordy bedoelt dat hij traag internet ervaart door de bundel 'Extra Veilig Online'. ;)

@Jordy
Men zegt hier op het forum wel meer dat het internet er traag van wordt, dus dat zou goed kunnen ja. Wacht het antwoord van een T-Mobile Moderator even af. Ze proberen binnen 24-48 uur openstaande topics op te pakken.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Als je door de bundel heen bent dan klopt dat en zal dat soort pagina's traag lopen .
@Jan
Ik denk dat Jordy bedoelt dat hij traag internet ervaart door de bundel 'Extra Veilig Online'. ;)

@Jordy
Men zegt hier op het forum wel meer dat het internet er traag van wordt, dus dat zou goed kunnen ja. Wacht het antwoord van een T-Mobile Moderator even af. Ze proberen binnen 24-48 uur openstaande topics op te pakken.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jordy,

Ik denk dat Kaassausje het in dit geval inderdaad bij het juiste eind heeft. Bij jou heb ik dan ook even Altijd Extra Veilig Online uitgeschakeld. Zou je jouw toestel even opnieuw kunnen opstarten en het dan nogmaals testen? Hopelijk werkt het dan wel goed!

We zijn erg benieuwd wat jouw bevindingen zijn, houd je ons op de hoogte? 🙂
Ja het gaat on extra veilig online, door mijn 20gb internet ben ik niet gouw heen.. ik ga het even proberen!
Werkt weer super! Komt dit doordat ik hem heb gereset of staat het nu uit? Het mag van mij uit blijven. Kosten lopen gewoon door uiteraard.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jordy,

Dit komt dan inderdaad door het uitschakelen van de bundel, dat had ik bij mijn vorige bericht al gedaan. Je hoeft natuurlijk niet te betalen voor iets wat je niet gebruikt! 😉 Hopelijk kunnen we de problemen ermee snel oplossen, dat is het belangrijkst uiteindelijk! Mooi dat het bij jou in ieder geval gewerkt heeft!

Reageer