Vraag

Na verlenging t-mobile family overhoop gehaald

• 25 maart 2011
  • 3 reacties
  • 727 Bekeken

Reputatie 2
Goeiendag,

Ik heb al een tijdje een abonement met t-mobile family, ik heb deze maand een nieuw contract getekent met telefoon.
Ook al was ik aangesloten, en langere tijd klant moest ik alsnog 30 euro aansluit kosten betalen, ik heb bij mijn nieuwe contract ervoor gekozen om mijn t-mobile family te behouden.

Nu heeft t-mobile automatisch alle nummers uit mijn t-mobile family gehaald waardoor mijn kosten stukken hoger zijn!!!
Hoe kan ik deze extra kosten terug krijgen? Ik neem aan dat ik niet voor niets aansluit kosten heb moeten betalen.

Met vriendelijke groet,
Sander Visser

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 5
@JustMeSander0, Sander
Bij een verlenging krijg je geen aansluitkosten en als je kijkt op de factuur bij kortingen & overige kosten dan zie je deze ook niet staan.
Wel is het vervelend dat er niet verteld is dat je T-Mobile family nummers opnieuw erin moet zetten als je verlenging in gaat.
Ik heb een herberekening gemaakt over de periode dat de Family bundel uit stond. Hierover heb ik je nog een privébericht gestuurd.
Deze vind je terug via je Personal Dashboard.
Reputatie 2
Oke super bedankt!

Over de aansluitkosten, ik heb in de winkel toch 30 euro moeten afrekenen de verkoper zei tegen mij dat dit aansluit kosten waren.
Wat waren deze kosten dan?
Reputatie 2
Ben ik het helemaal mee eens.Ik had ook mijn contract verlengd en ook weer met Family,maar ook hetzelfde Family eruit gehaald en iedereen dacht dus dat ze nog steeds''gratis'' belden,maar helaas.Ik heb dus ook alles opnieuw weer in moeten stellen.Waarom blijft dit niet gewoon staan,want IK betaal en bepaal wie Family is en wie niet.Gelukkig was het maar een paar dagen,maar toch.Geen eens een sms je dat Family gestopt was vanuit T Mobile.Slordig