Vraag

Netflix actie activeren

• 13 november 2017
  • 3 reacties
  • 368 Bekeken

Hallo. Ik probeer sinds 16 oktober de Netflix actie te activeren middels de SMS link, maar ik krijg steeds de reactive dat het registratieproces momenteel niet voltooid kan worden. Ik heb een bestaand Netflix abonnement. Bvd

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi NIclogo,

Welkom bij de Club! Leuk om je hier te zien op het forum.

Begrijpelijk dat je dit opgelost wil hebben. Vooral omdat je er al zo lang mee bezig bent. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken wat er fout gaat, maar ik heb hier niet direct een oplossing voor kunnen vinden. Maar je hoeft je geen zorgen te maken, want ik heb het doorgezet naar onze collega's die hierover gaan. Zij gaan dit voor je oplossen! Zodra er meer informatie beschikbaar is of wanneer ze meer informatie van jou nodig hebben wordt er contact met je opgenomen. Let wel op dat wanneer je wordt gebeld er met een afgeschermd nummer gebeld wordt.

Mocht je in de tussentijd andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan horen we het graag van je!
Hallo,
Dank voor je antwoord. Ik zie net dat ik Netflix via ITunes had en dat dat niet samen gaat met de actie. Deze heb ik nu ogezegd, maar na opzegging loopt mijn Netflix abonnement tot 3 December. De link met mijn actie loopt vandaag af. Zouden jullie deze kunnen verlengen voor mij?

Bij voorbaat dank
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Nicklogo,

Je kunt je op dit moment gewoon nog registreren met de activatielink die je hebt ontvangen! Je hoeft daarvoor ook niet tot 3 december te wachten, hoor. 🙂 Mocht de link nog steeds niet werken: ik zie dat binnen 5 dagen nog een activatiesms naar je verstuurd zal worden, dus in dat geval kun je het daarmee nog eens proberen!

Reageer