Beantwoord

Netflix activeren

  • 25 december 2017
  • 5 reacties
  • 175 Bekeken

Ik heb 3 maanden gratis Netflix in mijn abonnement hoe activeer ik dit?
icon

Beste antwoord door Johrick 25 december 2017, 18:00

Helaas mijn abonnement is al in gegaan maar ik heb nog steeds geen activeringscode ontvangen

Vreemd! Weet je zeker dat je 1 van de volgende abonnementsvormen hebt aangeschaft?:

- Go Unlimited NL & 10 GB EU
- Go Unlimited NL & 10 GB EU + USA
- Go Tablet Unlimited NL + 10 GB EU

Je krijgt bij die 3 abonnementen Netflix voor 6 maanden.

Via deze pagina: https://www.t-mobile.nl/netflix-actie kun je dan je 6 maanden activeren!

Laat je met weten of het gelukt is? 🙂

Ik wens je veel plezier toe met je 6 maanden Netflix! ❤️
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi Bvanveenendaal,

Op de dag dat je abbonement ingaat ontvang jij je activatie link voor 6 maanden Netflix! (hier vind je nog een uitleg: https://www.t-mobile.nl/netflix)

Laat je ons weten welke netflix films en/of series jouw favoriet zijn via: https://forum.t-mobile.nl/t-room-475/unlimited-netflix-wat-is-jouw-favoriete-serie-en-of-film-op-netflix-294736

Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst! ❤️
Helaas mijn abonnement is al in gegaan maar ik heb nog steeds geen activeringscode ontvangen
Is zelfs 6 mnd
Reputatie 4
Badge +3
Helaas mijn abonnement is al in gegaan maar ik heb nog steeds geen activeringscode ontvangen

Vreemd! Weet je zeker dat je 1 van de volgende abonnementsvormen hebt aangeschaft?:

- Go Unlimited NL & 10 GB EU
- Go Unlimited NL & 10 GB EU + USA
- Go Tablet Unlimited NL + 10 GB EU

Je krijgt bij die 3 abonnementen Netflix voor 6 maanden.

Via deze pagina: https://www.t-mobile.nl/netflix-actie kun je dan je 6 maanden activeren!

Laat je met weten of het gelukt is? 🙂

Ik wens je veel plezier toe met je 6 maanden Netflix! ❤️
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Bvanveenendaal,

Ik zie dat Johrick al uitgebreid heeft geantwoord en de juiste link heeft gegeven om Netflix te kunnen activeren! Is het inmiddels gelukt? :D

Omdat jouw forum-account niet gekoppeld is aan jouw nieuwe abonnement, kan ik niet met je meekijken in ons systeem. Mocht het nou toch allemaal niet gelukt zijn, dan kun je mij een privéberichtje sturen met daarin jouw telefoonnummer. Ik ga het dan voor je uitzoeken!

Reageer