Beantwoord

Netflix activeren

  • 30 december 2017
  • 1 reactie
  • 315 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties
3 weken geleden heb ik mijn abonnement verlengt (Unlimited), maar helaas heb ik nog steeds geen sms ontvangen voor het Netflix account te activeren.

Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen.

Mvg Nina
icon

Beste antwoord door David 2 januari 2018, 12:49

Hoi Nina,

Tof dat je verlengd hebt, altijd leuk om te lezen! 😃

In ons systeem zie ik terug dat er op 9 december een SMS naar je verstuurd is, heb je deze niet ontvangen? De tekst uit de SMS:
Gefeliciteerd! Je kunt starten met 6 maanden Netflix t.w.v 65,94. Ga naar www.t-mobile.nl/netflix-actie en log daar in met jouw My T-Mobile account. Activeer de actie binnen 30 dagen. Veel Unlimited kijkplezier! Nog geen My T-Mobile account? Maak dit eerst aan op www.t-mobile.nl/my Groeten, T-Mobile

Je kunt dus via bovenstaande link en jouw My T-Mobile de actie activeren! 🙂 Alvast veel plezier ermee en als je nog tips voor ons hebt, dan zijn we erg benieuwd!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Nina,

Tof dat je verlengd hebt, altijd leuk om te lezen! 😃

In ons systeem zie ik terug dat er op 9 december een SMS naar je verstuurd is, heb je deze niet ontvangen? De tekst uit de SMS:
Gefeliciteerd! Je kunt starten met 6 maanden Netflix t.w.v 65,94. Ga naar www.t-mobile.nl/netflix-actie en log daar in met jouw My T-Mobile account. Activeer de actie binnen 30 dagen. Veel Unlimited kijkplezier! Nog geen My T-Mobile account? Maak dit eerst aan op www.t-mobile.nl/my Groeten, T-Mobile

Je kunt dus via bovenstaande link en jouw My T-Mobile de actie activeren! 🙂 Alvast veel plezier ermee en als je nog tips voor ons hebt, dan zijn we erg benieuwd!

Reageer