Beantwoord

Netflix activeren

• 28 januari 2018
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Ik heb een sms ontvangen die ik binnen 30 dagen moe activeren. Momenteel heb ik een bestaande Netflix abonnement deze heb ik nu opgezegd. Het lukt niet om de account over te zetten naar de huidige actie van jullie. Ik moet een sms krijgen maar krijg steeds te zien dat het niet mogelijk is om met T-Mobile te betalen.
icon

Beste antwoord door Hajar 29 januari 2018, 15:21

Hi Sweetcabo,

Super tof, nog een Netflix liefhebber! 🙂

Ik begrijp dat je je account natuurlijk direct wilt kunnen activeren. Wist je dat het helemaal niet nodig was om je bestaande Netflix abonnement op te zeggen? Je kon namelijk gewoon met je bestaande account deze actie gebruiken. Wat gaat er nu precies mis wanneer je je account probeert te activeren? Welke foutmelding krijg je te zien? Is het een idee om een nieuw account aan te maken met je activeringscode? Het zou dan namelijk wel moeten werken. Je kan nogmaals proberen met deze activeringslink.

Laat je even weten of het lukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sweetcabo,

Super tof, nog een Netflix liefhebber! 🙂

Ik begrijp dat je je account natuurlijk direct wilt kunnen activeren. Wist je dat het helemaal niet nodig was om je bestaande Netflix abonnement op te zeggen? Je kon namelijk gewoon met je bestaande account deze actie gebruiken. Wat gaat er nu precies mis wanneer je je account probeert te activeren? Welke foutmelding krijg je te zien? Is het een idee om een nieuw account aan te maken met je activeringscode? Het zou dan namelijk wel moeten werken. Je kan nogmaals proberen met deze activeringslink.

Laat je even weten of het lukt?

Reageer