Beantwoord

Netflix activeren

  • 3 maart 2018
  • 1 reactie
  • 170 Bekeken

Ik heb de code nog niet ontvangen per sms om gratis netflix te activeren en mijn abonnement is al ingegaan. Wanneer ontvang ik deze?
icon

Beste antwoord door Jaimy 5 maart 2018, 08:16

Hoi Jenniegrouls,



Wat leuk dat je bij ons hebt verlengd en meedoet met de Netflix-actie!



Je kunt naar www.t-mobile.nl/netflix-actie gaan en daar inloggen met jouw My T-Mobile account. Via die weg kun je de actie activeren. Lukt dat? :)



Heb je nog tips nodig met betrekking tot series en films, check dan ook ons Netflix topic. Jouw tips zijn ook van harte welkom!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jenniegrouls,

Wat leuk dat je bij ons hebt verlengd en meedoet met de Netflix-actie!

Je kunt naar www.t-mobile.nl/netflix-actie gaan en daar inloggen met jouw My T-Mobile account. Via die weg kun je de actie activeren. Lukt dat? :)

Heb je nog tips nodig met betrekking tot series en films, check dan ook ons Netflix topic. Jouw tips zijn ook van harte welkom!

Reageer