Beantwoord

Netflix activeren

  • 17 maart 2018
  • 1 reactie
  • 166 Bekeken

ik probeer mijn gratis netflix abonnement te activeren maar krijg steeds een foutmelding. morgen is de 30 dagen verlopen dus moet het vandaag gedaan worden
icon

Beste antwoord door David 18 maart 2018, 15:23

Hoi Renekos,



In ons systeem zie ik terug dat je ondertussen via de Chat contact hebt gehad met mijn collega Sabine. Zij heeft een melding gemaakt van jouw probleem en dit wordt verder onderzocht. Je ontvangt hier zo spoedig mogelijk reactie op!



Als er iets is waar wij je in de tussentijd bij kunnen helpen, horen we dat graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Renekos,

In ons systeem zie ik terug dat je ondertussen via de Chat contact hebt gehad met mijn collega Sabine. Zij heeft een melding gemaakt van jouw probleem en dit wordt verder onderzocht. Je ontvangt hier zo spoedig mogelijk reactie op!

Als er iets is waar wij je in de tussentijd bij kunnen helpen, horen we dat graag!

Reageer