Beantwoord

Netflix activeringssms niet ontvangen

  • 28 januari 2018
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Beste,
Ik heb op 11-11-17 mijn contract 2 jaar verlengd. Ik heb echter nooit de sms van netflix ontvangen.(beetje laat dat weet ik)
Ik vroeg me af of deze nog te ontvangen was?

Mvg,
icon

Beste antwoord door Jaimy 29 januari 2018, 16:31

Hoi MarnixR,



Beter laat dan nooit, haha. 😃 Top dat je je contract bij ons hebt verlengd!



Je kunt gewoon eventjes naar deze pagina surfen, daar log je in met jouw T-Mobile account en op die manier kun je jouw account activeren. Lukt dat?



Check ook dit topic voor al onze Netflix-tips! Laat ook vooral jouw tips voor ons achter. 🆒
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi MarnixR,

Beter laat dan nooit, haha. 😃 Top dat je je contract bij ons hebt verlengd!

Je kunt gewoon eventjes naar deze pagina surfen, daar log je in met jouw T-Mobile account en op die manier kun je jouw account activeren. Lukt dat?

Check ook dit topic voor al onze Netflix-tips! Laat ook vooral jouw tips voor ons achter. 🆒

Reageer