Beantwoord

Netflix sms met activatie

• 2 januari 2018
  • 3 reacties
  • 278 Bekeken

Hoi, ik heb nog steeds geen Netflix sms gehad. In de T-mobile winkel sturen ze me naar de telefonische klantenservice. De klantenservice stuurt me naar de my t- mobile site en op de site staat alleen dat ik een sms had moeten krijgen. Dit is dus de 4e manier om antwoord te krijgen op mijn vraag. Hoe en wanneer krijg ik die 6 maanden Netflix ?
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 januari 2018, 14:52

Hoi LeandervanLieshout,

Op de community ben je aan het juiste adres! Het verlossende antwoord is dat je de sms helemaal niet nodig hebt! Je kunt Netflix activeren via deze link. Daar log je in met jouw T-Mobile account en zo kun je de actie activeren. Lukt dat?

Maak je al gebruik van Netflix of is dit de eerste keer? Check vooral dit topic voor onze persoonlijke tips op het gebied van Netflix series en films. Deel ook vooral jouw favorieten als je daar zin in hebt. 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi LeandervanLieshout,

Op de community ben je aan het juiste adres! Het verlossende antwoord is dat je de sms helemaal niet nodig hebt! Je kunt Netflix activeren via deze link. Daar log je in met jouw T-Mobile account en zo kun je de actie activeren. Lukt dat?

Maak je al gebruik van Netflix of is dit de eerste keer? Check vooral dit topic voor onze persoonlijke tips op het gebied van Netflix series en films. Deel ook vooral jouw favorieten als je daar zin in hebt. 😃
Gelukt !

Dank je !!!

Groet Leander
Reputatie 7
Badge +19
Super, en graag gedaan. :D

Veel kijkplezier!

Reageer