Beantwoord

Niet geldig in deze zone

• 4 juli 2018
  • 1 reactie
  • 1878 Bekeken

Reputatie 2
Ik krijg te zien bij mijn gegevens dat data vrije muziek niet geldig is in deze zone .. terwijl ik gewoon in Nederland ben ? Hoe zit dit

icon

Beste antwoord door David 5 juli 2018, 14:38

Hoi Aluksander,

Top dat je gelijk een screenshot mee stuurt, dan zie ik gelijk terug waar jij dit ziet! 🙂

Als ik het goed heb dan kijk jij naar het verbruik 'Datavrije Muziek EU', maar het gaat in Nederland om de regel 'Datavrije Muziek NL'. De regel die grijs is, is alleen geldig in de EU-landen en niet voor Nederland. In Nederland wordt er een andere verbruiksmeter gebruikt, namelijk één die optelt. In jouw geval is er op dit moment 2 MB aan Datavrije Muziek verbruikt in Nederland.

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Aluksander,

Top dat je gelijk een screenshot mee stuurt, dan zie ik gelijk terug waar jij dit ziet! 🙂

Als ik het goed heb dan kijk jij naar het verbruik 'Datavrije Muziek EU', maar het gaat in Nederland om de regel 'Datavrije Muziek NL'. De regel die grijs is, is alleen geldig in de EU-landen en niet voor Nederland. In Nederland wordt er een andere verbruiksmeter gebruikt, namelijk één die optelt. In jouw geval is er op dit moment 2 MB aan Datavrije Muziek verbruikt in Nederland.

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer