Beantwoord

Niet geldig in je huidige zone

  • 9 november 2019
  • 7 reacties
  • 936 Bekeken

 

En ik zit woon en ben en blijf altijd in nederland, hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Doornekamp33 10 november 2019, 21:07

Staat een beetje krom daar, maar dit is voor je bundel niet van toepassing.

Je hebt namelijk een onbeperkte EU en USA bundel, voor degene die dat niet hebben staat er een hoeveelheid belminuten achter.

Bekijk origineel

7 reacties

Staat een beetje krom daar, maar dit is voor je bundel niet van toepassing.

Je hebt namelijk een onbeperkte EU en USA bundel, voor degene die dat niet hebben staat er een hoeveelheid belminuten achter.

Zelfde issue. Sinds het verlengen van mijn mobiele abonnement blijven de overige kosten oplopen na het bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland. Dit terwijl je onbeperkt bellen hebt. Is hier al een oplossing voor of gewoon langs een T-Mobile winkel gaan? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @I. Aras 

Bedankt voor het doorgeven. Onze IT afdeling is op de hoogte van dit incident en zij gaan dit verder corrigeren. Ik heb voor jou ook een case aangemaakt zodat dit wordt opgelost. Excuses voor het ongemak!

Hi @I. Aras 

Bedankt voor het doorgeven. Onze IT afdeling is op de hoogte van dit incident en zij gaan dit verder corrigeren. Ik heb voor jou ook een case aangemaakt zodat dit wordt opgelost. Excuses voor het ongemak!

 

Enig inzicht wanneer dit opgelost gaat worden? Naar mijn gevoel duurt dit best lang en moet elke keer contact opnemen met klantenservice om het factuur recht te laten zetten. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @I. Aras 

Ik kan je alleen vertellen dat onze specialisten hard bezig zijn om het op te lossen. Ik heb nog geen indicatie van hoelang het duurt, maar je krijgt een terugkoppeling van ze zodra het is opgelost. 

Inmiddels al meer bekend? Ik heb namelijk hetzelfde probleem...

Reputatie 7
Badge +20

Hi @djienaah 

Bedankt voor het doorgeven dat jij hetzelfde ervaart. Ik heb direct een case voor je aangemaakt zodat onze specialisten het ook voor jou oppakken. Op dit moment kan ik nog niet zeggen hoelang het duurt voordat het is opgelost, maar ze zijn er druk mee bezig. De extra kosten die je nu ziet zullen dan ook uiteraard gecorrigeerd worden. Voor nu kan ik je alleen om geduld vragen.

Reageer