Beantwoord

Niet gevraagd om Deezer Vast!


Enkele maanden geleden heb ik mijn contract verlengd. Daarbij heb ik géén Deezer Vast aangevraagd. Ik heb 2 jaar gebruik gemaakt van Deezer en wilde dit specifiek niet in mijn nieuwe contract. Echter staat deze nu wel bij mijn nieuwe abonnement. Ik wil dit graag annuleren/stopzetten want heb hier niet om gevraagd. Hoe dit aan te pakken?
icon

Beste antwoord door Harvey 8 juli 2014, 08:45

Enkele maanden geleden heb ik mijn contract verlengd. Daarbij heb ik géén Deezer Vast aangevraagd. Ik heb 2 jaar gebruik gemaakt van Deezer en wilde dit specifiek niet in mijn nieuwe contract. Echter staat deze nu wel bij mijn nieuwe abonnement. Ik wil dit graag annuleren/stopzetten want heb hier niet om gevraagd. Hoe dit aan te pakken?

Welkom op het T-Mobile forum! :)

Je maakt nu nog tot en met 14 juli 2014 gebruik van je huidige abonnement. Hierbij hoort de Deezer bundel. Vanaf 15 juli 2014 gaat je nieuwe contract van start. Hierbij is geen Deezer bundel geactiveerd. Er is dus helemaal niks aan de hand. 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Enkele maanden geleden heb ik mijn contract verlengd. Daarbij heb ik géén Deezer Vast aangevraagd. Ik heb 2 jaar gebruik gemaakt van Deezer en wilde dit specifiek niet in mijn nieuwe contract. Echter staat deze nu wel bij mijn nieuwe abonnement. Ik wil dit graag annuleren/stopzetten want heb hier niet om gevraagd. Hoe dit aan te pakken?

Welkom op het T-Mobile forum! :)

Je maakt nu nog tot en met 14 juli 2014 gebruik van je huidige abonnement. Hierbij hoort de Deezer bundel. Vanaf 15 juli 2014 gaat je nieuwe contract van start. Hierbij is geen Deezer bundel geactiveerd. Er is dus helemaal niks aan de hand. 😉

Reageer