Beantwoord

Niet gratis meer bellen onderling

• 14 juni 2017
  • 4 reacties
  • 99 Bekeken

Mijn dochter belde altijd met mij gratis maar nu niet meer hoe kan dat zij zit nu zonder beltegoed ik heb een abo met samen dan is het toch gratis
icon

Beste antwoord door David 15 juni 2017, 15:10

Hoi Lientje46,

Het is inderdaad een goede tip van Popmart70 om te controleren of het nummer van jouw dochter wel goed in de groep is ingesteld. Als dit niet het geval is, dan kan het zo zijn dat het daardoor verkeerd gaat.

Ik weet verder natuurlijk op dit moment niet welk telefoonnummer van jouw dochter is, dus ik kan het nu niet tot in de puntjes uitzoeken. Zou je mij in een privébericht (klik hiervoor op mijn profiel) het 06-nummer kunnen sturen? Ik kan dan uit gaan zoeken waarom dit niet goed loopt.

Ik hoor graag of je al achter de oorzaak bent en anders zie ik jouw bericht graag verschijnen! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

heb je je T-mobile "Samen" groep al bekeken??....wie weet staat een en ander niet meer goed.....! want het zou onderling dan gratis zijn!!
succes
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Lientje46,

Het is inderdaad een goede tip van Popmart70 om te controleren of het nummer van jouw dochter wel goed in de groep is ingesteld. Als dit niet het geval is, dan kan het zo zijn dat het daardoor verkeerd gaat.

Ik weet verder natuurlijk op dit moment niet welk telefoonnummer van jouw dochter is, dus ik kan het nu niet tot in de puntjes uitzoeken. Zou je mij in een privébericht (klik hiervoor op mijn profiel) het 06-nummer kunnen sturen? Ik kan dan uit gaan zoeken waarom dit niet goed loopt.

Ik hoor graag of je al achter de oorzaak bent en anders zie ik jouw bericht graag verschijnen! 🙂
Ik kan niet zien hoe ik een prive bericht moet sturen
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Lientje,

Als je op mijn foto klikt kom je op mijn profiel. Daar staat een grote knop 'Privébericht', als je daar op klikt, dan kom je in een tekstveld waar je kunt typen.

In dit topic wordt hier nog uitgebreid uitleg over gegeven hoe je dit kunt doen. 🙂

Reageer