niet over date heen maar wel 53 euro overige kosten

• 18 januari 2012
  • 6 reacties
  • 442 Bekeken

Allereerst wil ik zeggen dat ik altijd tevredn ben geweest over t mobile. Tot ik eind december een brief kreeg waarin vermeld stond dat mijn onbeperkt internet wordt aangepast omdat ik meerdere malen meer internet dan de gemiddelde gebruiker van t mobile.

In juni ben ik met mijn internet overgestapt van ziggo wat perfect werkte naar jullie verbinding van online. de internetverbinding is echt k omdat t blijkt dat er een beplaade zendmast niet in de buurt van mijn woning staat. Als ik op mijn slaapkamer ben heb ik geen wifi. Allleen als ik pal naast mijn kastje zit. Dit was een van de redenen waarom ik voornamelijk gebruik maakte van mijn 3g verbinding. Online zal ik dan ook per eerstkomende mogelijk moment beeindigen.

Wat schetst mijn verbazing na het bijhouden van mijn internet en belkosten met oa Dataman, airmeter en mbstatus, belstand en de tmobile app moet ik toch wel een duidelijk overzicht hebben over mijn mb gebruik. Dit blijkt niet het geval te zijn tot mijn verbazing heb ik 53,-- aan overige kosten wat helemaal niet moet kunnen de volgende dag stond deze ineens op 63 euro na het uitschakelen van mijn mobiele data ik vindt dit erg knap van tmobile als ik niet eens internetverbinding heb alleen wifi kan pakken. Het allerergste vindt ik nog wel dat al mijn apps aangeven dat ik niet over mijn data ben! Ik zit nog geen eens aan de 1000mb dit is toch het geen tot welk bedrag ik onbeperkt moet kunnen internetten?

Graag zou ik duidelijke opheldering willen over de kosten.

Verder snap ik best dat t mobile het onbeperkt internetten wenst te beperken maar creer dan eerst een eigen duidelijke app van t mobile zelf waarin duidelijk je mbstatus wordt aangegeven.

6 reacties

@chickalicious
Welkom op het T-Mobile Forum.

Vervelend om te lezen dat de tevredenheid zo is weg genomen. Heb de gegevens nagekeken in ons systeem en zie wel dat de Internet Plus bundel is toegevoegd. Dat betekend dat je 2GB hebt en dat daarna de snelheid verminderd wordt, dus niet dat je overige kosten zou moeten krijgen. Die informatie vind je terug op de T-Mobile Tarievenlijst. Voor de overige kosten moeten we de Factuur van Januari afwachten, zodra die er is ga ik er naar kijken en zal ik daar op terug komen.
Hallo Ruben bedankt voor je reactie en super attent dat je even wilde kijken naar mijn opties. Ik zie nu ook dat ik ineens een credit factuur krijg een en ander wordt aangepast. Mijn laatste vraag waarom kan ik niet zien hoeveel internet ik nog kan gebruiken? Dus bij belstatus de optie intenet status? dat zou voor velen een hele uitkomst zijn/. Is er tevens al bekend wanneer de iphone 5 wordt geintroduceerd? mvg
@chickalicious

Goed om te lezen dat je de credit factuur al ontvangen hebt 🙂. Helaas is de mb status alleen voor de nieuwe abonnementen zoals de iSmart of de Smart Plus beschikbaar. Ik weet niet welk toestel je hebt maar er zijn tegenwoordig veel app's die het bijhouden. Er is bij ons nog niks bekend over de iPhone 5, dus daar kan ik niks over zeggen. De informatie over de belstatus kun je terugvinden op de T-Mobile Website.
Hallo

Ik heb een abonnementverlenging gedaan ( ik ben al jaren klant bij T-mobile) op 8 febr. is het abonnement ingegaan met internet

leuk en fijn maar zodra ik het internet aanzet (via mobiele netwerk) komt er gelijk 6,30 bij mijn overige kosten.

Ik heb T-mobile om een verklaring gevraagd maar die kunnen ze me niet geven en zij zeggen wacht de factuur maar gewoon af

maar als hier dagelijks Euro 6,30 bij komt wordt dit toch wel een behoorlijke rekening die ik echt niet ga betalen

Roberta
@robje76

Bij een vernieuwing van je contract is de belstatus tijdelijk erg instabiel. Je hebt een internet bundel geactiveerd op je vernieuwde contract dus wanneer je aangeeft dat hij kosten bijschrijft wanneer jij op het internet gaat zullen dit geen kosten zijn die daadwerkelijk op factuur komen.
@robje76 Bij een vernieuwing van je contract is de belstatus tijdelijk erg instabiel. Je hebt een internet bundel geactiveerd op je vernieuwde contract dus wanneer je aangeeft dat hij kosten bijschrijft wanneer jij op het internet gaat zullen dit geen kosten zijn die daadwerkelijk op factuur komen.

ik zou ook echt niet weten wat het anders zou moeten zijn,

durf al bijna niet meer op internet

Maar dan moet ik maar afwachten..... tot de factuur komt

bedankt in ieder geval voor je reactie

mvg

Reageer