Beantwoord

Niet tevreden over Deezer

Reputatie 1
Beste T-Mobile.
Zoals jullie vast wel gezien en gelezen hebben ben ik Totaal niet te spreken over heel dat Deezer..
Qua support schort het er aan dat ze maar wat antwoorden waarvan je denk wat moet ik hier nu mee.
Techniek hebben ze geen verstand van..
Groot probleem met de tracks... Hard zacht, dan weer normaal... je blijft soms naar je stereo lopen..
Het is echt dat zij eens op een vaste volume de tracks aan bieden maar nee komen ze met een verhaal aan zetten dat je als gebruiker moet updaten... sorry beste mensen na 17 jaar audio zal ik toch wel weten van hoe en wat en daarbij die opmerking slaat nergens op want het is puur de recording.
Niets meer niets minder.
Dan 3 weken.. ik houd het bij omdat ik platlists aanmaak.. maar in die tijd zijn er wel te verstaan zo rond de 15 a 20 nieuwe tracks aangeboden in de categorie dance en electro.. dat is bar bar weinig zeker omdat er veel meer word aangeboden.
Vorige maand merkte ik al dat het minder werd maar nu is het wel heel erg.
Waar het dus op neer komt en ik kijk er jullie persoonlijk niet op aan maar voel me wel belazerd...
Heb het aanbod Deezer vast aangenomen van jullie maar vind die hele Deezer service nu echt diep beneden peil.
Vind ook niet dat Deezer bij T-Mobile past gezien de service jullie aanbieden is dit toch wel een flinke zwarte schaap...
Wat gaan we hier aan doen want ben het er eigenlijk niet mee eens dat ik nu nog tot november vast zit aan dit amateuristische bende waarvan de service richting klant nog uitgevonden moet worden.
icon

Beste antwoord door michel38 31 mei 2017, 20:25

Heb je wel een abonnement bij deezer? ... Kan ook zijn dat je bleutoeter verbinding weg valt

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Michel,

Ik heb je een privébericht gestuurd. Ik ben benieuwd naar je reactie 🙂
Reputatie 1
ik ga kijken....:D
Reputatie 2
Hoi Michel,

Ik zie dat je vraag beantwoord is door Amy.
Wanneer je andere vragen hebt dan weet je ons te vinden :)

Fijne week!
Reputatie 1
No ik heb wel even een mededeling die wel even vermeld moet worden...
Ik heb dus daarstraks nog een mail gehad van deezer omdat ik dus daar ook bezwaar heb gemaakt over het aanbod nieuwe tracks...
Hun antwoord...
Zij hebben een heel aantal rechten niet meer.. ofwel er zijn een groot aantal labels die deezer geen toestemming meer geven hun muziek te plaatsen..
Dat houd dus in dat het wellicht een domino effect gaat geven en het aanbod steeds minder word...
Spotify daar in tegen lijkt steeds meer te krijgen.. als dance en trance fan en zelf veel met muziek bezig te zijn zie ik al dat op site zoals Beatport het dance aankoop medium voor dj's de tracks die daar uit komen meer dan 75% daarvan ongeveer een week soms 2 weken later ook op spotify te vinden zijn..
Maar dat deezer rechten heeft kwijt geraak houd in dat de service hard achteruit gaat, het aanbod er zeker niet beter op word.
Wie kan mij helpen? Onlangs heb ik een telefoonabonnement van T-Mobile genomen met daarbij ook Deezer. Speciaal daarvoor heb ik een Marley Get Together bluetooth box gekocht.
Via mijn mobiele telefoon waarop ik inlog op Wifi en Bluetooth aanzet, kan ik bij Deezer komen om mijn favoriete muziek te draaien. Echter al bij de eerste poging, speelt de muziek maar een paar minuten, stopt vervolgens en geeft mijn mobiele telefoon de volgende melding: Fout: kan niet afspelen. De gevraagde inhoud is niet aan laden.
Vervolgens heb ik een router gekocht van D-Link en die geïnstalleerd, omdat ik dacht dat het aan mijn Wifi verbinding lag. Maar ook toen weer hetzelfde verhaal. Kan het komen omdat ik mijn Wifi (ik heb geen internet op mijn telefoon, ik log in op mijn Wifi thuis) 3G en geen 4G is?
Reputatie 1
Heb je wel een abonnement bij deezer? ... Kan ook zijn dat je bleutoeter verbinding weg valt
Ja zeker, heb ik een abonnement....duh
Ok, ik ga nu kijken of het inderdaad aan mijn toeter ligt 🙂 Thanks
Reputatie 1
your welcome... iets anders kan ik mij namelijk niet voorstellen... heb dit ook eens gehad en dat was toen de toeterverbinding 😉
Hej Michel38, je had gelijk. Mijn Blue toeter stond vol met van alles en die heb ik opgeschoond....
resultaat: een goede verbinding met Deezer en naar hartenlust luisteren naar mijn favoriete muziek.
Duizendmaal dank 🙂
Reputatie 1
Graag gedaan...

Reageer