Beantwoord

Niet toegevoegd aan T-Mobile Samen

• 12 december 2017
  • 7 reacties
  • 128 Bekeken

Goedenavond,

Via de telefoon heb ik mijn abbonement verlengt met tmobile zelf en is beloofd dat ik in een groep gezet zou worden voor de 5 euro korting per maand. Nu krijg ik een melding dat ik nog niet in een groep zit. Wanneer word dit gedaan? Wil wel graag de korting krijgen.

Groetjes
icon

Beste antwoord door Pilovali 12 december 2017, 21:03

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Dit kan (en mag) T-Mobile zelf niet doen. Je moet zelf een groep aan maken met iemand die ook T-Mobile heeft (vrienden/familie). Dan kun je kiezen voor de €5 factuur korting.

Als je geen vrienden/familie hebt met T-Mobile, dan kun je ook vragen in de T-Mobile Samen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/640901079392945/

Groet,
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Dit kan (en mag) T-Mobile zelf niet doen. Je moet zelf een groep aan maken met iemand die ook T-Mobile heeft (vrienden/familie). Dan kun je kiezen voor de €5 factuur korting.

Als je geen vrienden/familie hebt met T-Mobile, dan kun je ook vragen in de T-Mobile Samen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/640901079392945/

Groet,
Dan ben ik dus mooi voor gelogen door de persoon die ik aan de telefoon had!! Die beloofde mij dit en zou er voor zorgen dat dit gedaan werd. Lekkere profider zeg.
Reputatie 4
Badge +3
Ja dat hele Samen gedoe is een flauwe bedoeling!
Reputatie 6
Badge +17
Dan ben ik dus mooi voor gelogen door de persoon die ik aan de telefoon had!! Die beloofde mij dit en zou er voor zorgen dat dit gedaan werd. Lekkere profider zeg.
In dat geval kun je het beste even wachten tot een T-Mobile medewerker deze topic oppakt. Zij kunnen in het systeem kijken en zien als er iets afgesproken is. Dit duurt gemiddeld 24-48 uur.

Ja dat hele Samen gedoe is een flauwe bedoeling!
Hoezo is het een flauwe bedoeling? Het is een kwestie van mensen toevoegen in een groep, en je kan gratis bellen, SMSen en je hebt ook nog factuurkorting.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sammy,

Zoals onze Klantexpert terecht heeft aangegeven, mogen wij jou niet zomaar bij een willekeurige groep van T-Mobile Samen plaatsen. Hier staan onder andere het telefoonnummer in van de groepsleden, dus we kunnen dit niet zomaar voor jou regelen. Anderen moeten hier ook toestemming voor geven. Ik kan niet terugzien wat er precies besproken is, misschien was er sprake van miscommunicatie, maar zoals aangegeven mogen wij als medewerkers je niet zomaar ergens tussen gooien.

Je kunt er gelukkig wel zelf voor kiezen om met andere T-Mobile klanten in een groep te gaan, ook mensen die je niet kent. De groepsleden en jij geven dan namelijk akkoord om bij elkaar in een groep te komen. Pilovali heeft je de Facebookgroep al doorgegeven en ook op het forum zelf kun je jouw oproep plaatsen. Je kunt ook zelf een groep starten en een oproep plaatsen om groepsleden te werven, zodat jullie samen de korting krijgen!

@Tom, zonde om te zien dat je het "een flauwe bedoeling" vindt. Wat staat je er precies van tegen? Het is een extra voordeel, zoals Pilovali terecht zegt, dus dat is toch mooi meegenomen?
Reputatie 4
Badge +3
Op zich is de korting natuurlijk fijn, maar vind de manier waarop niet zo leuk, je moet eerst allerlij ‘vrienden’ zien te vinden om het voor elkaar te krijgen terwijl het lijkt als je een abonnement neemt of je de korting al hebt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tom,

Jammer dat je dit zo ziet! Het is juist een extra voordeel bovenop de korting, plus het onderling bellen is voor vrienden en familie natuurlijk erg handig, vandaar ook het groepsverband van de korting. Met de Facebookgroep en het forumtopic is het uiteindelijk erg eenvoudig om een groep te vormen. In onze eigen webshop staat het er overigens ook duidelijk bij vermeld, dat er een onderscheid is tussen de korting die je direct krijgt en de korting die je kúnt krijgen met Samen.

Als je nog verdere aanvullingen of vragen hebt, let us know!

Reageer