Vraag

Niet werkende Kaarten app op 4G op iPhone met Extra Veilig Online

• 30 januari 2017
  • 5 reacties
  • 591 Bekeken

Na installeren van een nieuwe iPhone 7 werkte de standaard Kaarten app en hiermee samenwerkende apps, zoals Locate my car en andere niet meer op 4G, wel op WiFi. Na vele nieuwe installatie pogingen op volledig leeg gemaakte iPhone onder andere vanuit de Cloud, uitvoerige maar vruchteloze ondersteuning van de Apple helpdesk, T-Mobile en de Apple shop, vervanging van de iPhone door een nieuwe, alsmede vervanging van de SIM kaart, bleek het probleem te zitten in de Extra Veilig Online beveiliging. Na uitschakelen hiervan was het probleem verholpen en functioneert alles naar behoren.

5 reacties

Ik lees wel vaker dat er problemen zijn met de Extra Veilig Online Beveiliging. Best jammer, het lijkt me een goede service. Vraag me alleen af of mensen met een iPhone deze extra service wel nodig hebben. Is er iemand van T-Mobile die daar wat over kan melden?

Is er al eens een onderzoek naar gedaan?
Reputatie 7
Badge +15
Hi CorvetteZ06 en Serviceweb,

Super fijn dat het is gelukt om het probleem te verhelpen door Extra Veilig Online uit te zetten. Ik heb dit forumtopic gedeeld met de productowners van Extra Veilig Online en gevraagd of een van hun wat meer kan vertellen hierover. Zodra ik een reactie heb laat ik het jullie weten! 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hey beiden,

Het duurde even maar ik heb een update! 🙂

We zijn dit probleem aan het onderzoeken. Er zijn namelijk meer klanten met dit probleem. We proberen het zo snel mogelijk op te lossen zodat alles weer helemaal werkt naar behoren!
Reputatie 2
Kunt u voor mij de optie 'Extra veilig online' svp uitschakelen?

Ook ik ervaar m.n. problemen bij gebruik van de App 'Kaarten' (kaart toont alleen een raster en vult geen straten en/of straatnamen in).
Inmiddels heb ik ook uitgebreide ondersteuning van de Apple helpdesk gehad en mijn nieuwe iPhone 7 bij de T-Mobileshop laten vervangen... Zojuist heb ik dit forum voor het eerst gezien/geraadpleegd.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jules,

Mijn collega Müberra heeft jouw vraag inmiddels in jouw andere topic beantwoord. Had je daar al naar gekeken? Ik wil je vragen om niet in meerdere topics dezelfde vraag te stellen, zo houden we het forum overzichtelijk. Dankjewel alvast!

Reageer