Beantwoord

Nieuw toestel: opeens gratis versie van Deezer

• 23 mei 2016
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Hallo,

net als velen heb ik problemen met mijn Deezers account. Sinds ik een nieuwe telefoon heb en de Deezers app heb geinstalleerd, kan ik nog wel inloggen, maar zit niet meer in mijn oude account.

Mis namelijk al mijn playlists en als ik bij mijn accountgegevens kijk geeft hij aan dat ik de gratis versie van Deezers gebruik, terwijl ik wel een premium + abonnement in mijn T-Mobile abonnement heb zitten.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!
icon

Beste antwoord door Thalina 24 mei 2016, 10:40

Hoi Marijn,

Allereerst leuk dat je langskomt op het forum, welkom!

Ai, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Als je een betaalde versie van Deezer hebt, wil je natuurlijk niet gebruikmaken van de gratis versie. Ik zie in het systeem inderdaad dat je Deezer bij je abonnement hebt. Kun je nog eens de stappen voor het activeren van Deezer doorlopen? Op die manier koppel je je Deezer account nogmaals aan je nummer. In de meeste gevallen lost dit het probleem op.

Laat je even weten of het gelukt is? Als het niet heeft geholpen, gaan we kijken naar een andere oplossing!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marijn,

Allereerst leuk dat je langskomt op het forum, welkom!

Ai, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Als je een betaalde versie van Deezer hebt, wil je natuurlijk niet gebruikmaken van de gratis versie. Ik zie in het systeem inderdaad dat je Deezer bij je abonnement hebt. Kun je nog eens de stappen voor het activeren van Deezer doorlopen? Op die manier koppel je je Deezer account nogmaals aan je nummer. In de meeste gevallen lost dit het probleem op.

Laat je even weten of het gelukt is? Als het niet heeft geholpen, gaan we kijken naar een andere oplossing!
Hallo Thalina, het is inmiddels gelukt. Bedankt voor je hulp! 🙂
Reputatie 6
Badge +16
Hi Marijn,

Goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt! Graag gedaan namens onze vriendelijke collega Thalina en jij bedankt voor de terugkoppeling. 🙂

Reageer