Beantwoord

[Nieuw] Videoland via T-Mobile

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 4690 reacties
Ben je dol op series en films kijken? Dan is de nieuwe voordeelbundel echt iets voor jou! Vanaf 4 juli 2016 hebben we namelijk een nieuwe voordeelbundel: Videoland. Met de Videoland-bundel kun je series en films kijken. Niet alleen op je mobiel maar ook op je tablet, TV of computer. Je kunt de bundel altijd gebruiken, thuis of onderweg, Wi-Fi of 4G. Wat je maar wilt! :)

De voordelen:
  • Kijk series en films zonder reclame
  • De nieuwste series, nog voor ze op TV zijn
  • Kijken kan via de TV, op je laptop, tablet of smartphone
  • Videoland is beschikbaar in HD
  • Je kunt op 4 schermen tegelijkertijd kijken
  • Na de eerste maand is de bundel dagelijks opzegbaar
  • Betaal gemakkelijk via je T-Mobile factuur
  • Eerste twee maanden 50% korting

In onderstaande reactie vind je de veelgestelde vragen. Heb je nog andere vragen, stel ze dan in dit topic.
icon

Beste antwoord door Amy 4 juli 2016, 08:45

Veelgestelde vragen

Hoe zet ik Videoland aan?
Via My T-Mobile kun je de bundel activeren. Je ontvangt vervolgens een e-mail om een Videoland account aan te maken. Ter controle ontvang je een SMS met een verificatiecode. Na het invoeren hiervan kun je inloggen op je apparaat. Op deze pagina lees je hoe je Videoland gebruikt op verschillende apparaten.

Wat is de beeldkwaliteit?
Per serie of film staat aangegeven in welke beeldkwaliteit de video beschikbaar is. Ook hangt de kwaliteit af van de snelheid van je internetverbinding. Wanneer er een langzamere verbinding is schakelt de player automatisch over op een lagere kwaliteit.

Videoland werkt niet! Wat nu?
Via de informatie op deze pagina kun je veel problemen zelf oplossen. Zodat de popcorn niet koud wordt terwijl je op onze hulp wacht. 🙂

Gaat Videoland van mijn databundel af?
Kijk je Videoland via je TV, vaste internetverbinding of Wi-Fi dan heeft dit geen invloed op je internetbundel. Alleen wanneer je via mobiel internet op je telefoon of tablet kijkt gaat dit inderdaad van je databundel af. Let er op dat dit best hard kan gaan. We adviseren dan ook om, waar het mogelijk is, van Wi-Fi gebruik te maken.

Hoe kan ik opzeggen?
Na de eerste maand kun je dagelijks opzeggen. Dit kun je gemakkelijk zelf doen via My T-Mobile. Heb je opgezegd en wil je toch weer gebruik maken van de Videoland-bundel dan kun je hem via My T-Mobile gemakkelijk weer aanzetten.

Wat als ik al een account heb bij Videoland?

Als je een 'gewoon' account hebt bij Videoland, dan wordt deze automatisch gekoppeld aan je T-Mobile bundel.
Is het echter zo dat je een deal hebt lopen, bijvoorbeeld via KPN, dan is het niet mogelijk om deze bundels te koppelen en moet er een nieuw account aangemaakt worden.

Nog vragen? Deel ze hieronder.
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Veelgestelde vragen

Hoe zet ik Videoland aan?
Via My T-Mobile kun je de bundel activeren. Je ontvangt vervolgens een e-mail om een Videoland account aan te maken. Ter controle ontvang je een SMS met een verificatiecode. Na het invoeren hiervan kun je inloggen op je apparaat. Op deze pagina lees je hoe je Videoland gebruikt op verschillende apparaten.

Wat is de beeldkwaliteit?
Per serie of film staat aangegeven in welke beeldkwaliteit de video beschikbaar is. Ook hangt de kwaliteit af van de snelheid van je internetverbinding. Wanneer er een langzamere verbinding is schakelt de player automatisch over op een lagere kwaliteit.

Videoland werkt niet! Wat nu?
Via de informatie op deze pagina kun je veel problemen zelf oplossen. Zodat de popcorn niet koud wordt terwijl je op onze hulp wacht. 🙂

Gaat Videoland van mijn databundel af?
Kijk je Videoland via je TV, vaste internetverbinding of Wi-Fi dan heeft dit geen invloed op je internetbundel. Alleen wanneer je via mobiel internet op je telefoon of tablet kijkt gaat dit inderdaad van je databundel af. Let er op dat dit best hard kan gaan. We adviseren dan ook om, waar het mogelijk is, van Wi-Fi gebruik te maken.

Hoe kan ik opzeggen?
Na de eerste maand kun je dagelijks opzeggen. Dit kun je gemakkelijk zelf doen via My T-Mobile. Heb je opgezegd en wil je toch weer gebruik maken van de Videoland-bundel dan kun je hem via My T-Mobile gemakkelijk weer aanzetten.

Wat als ik al een account heb bij Videoland?

Als je een 'gewoon' account hebt bij Videoland, dan wordt deze automatisch gekoppeld aan je T-Mobile bundel.
Is het echter zo dat je een deal hebt lopen, bijvoorbeeld via KPN, dan is het niet mogelijk om deze bundels te koppelen en moet er een nieuw account aangemaakt worden.

Nog vragen? Deel ze hieronder.
En als je al videoland account hebt?
Daar ben ik inderdaad ook erg benieuwd naar!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Arnojana & Lidia93,

Ik heb het even nagevraagd bij mijn collega, hij stond op het punt op vakantie te gaan, maar nog net op tijd antwoord gekregen! ;)

Als je een 'gewoon' account hebt bij Videoland, dan wordt deze automatisch gekoppeld aan je T-Mobile bundel. Is het echter zo dat je een deal hebt lopen, bijvoorbeeld via KPN, dan is het niet mogelijk om deze bundels te koppelen en moet er een nieuw account aangemaakt worden.

Hebben jullie films en series als aanraders op Videoland? 🙂
Reputatie 1
Wat leuk! En na die twee maanden mag je het dus ook gewoon weer opzeggen zonder problemen?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jack_

Zeker weten; na de eerste maand kun je Videoland dagelijks via My T-mobile opzeggen. We gaan er natuurlijk vanuit dat dit niet nodig blijkt! 😉
Ik heb videoland gekozen via mijn iPad abonnement, maar ik krijg de verificatie sms niet binnen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ddeblecourt,

Ik zie dat je gebruik maakt van een 097-nummer. Door een storing aan de kant van Videoland kunnen 097-nummers zich momenteel niet registreren. Excuses hiervoor!

Zou je de simkaart van jouw iPad abonnement eens in een mobiele telefoon kunnen doen. Ik ben benieuwd of je daar dan wel de SMS ontvangt wanneer je op www.videoland.nl/t-mobile vervolgens de registratie doorloopt. Wellicht dat het namelijk op deze manier wel lukt om je te registreren.

Ik zie je reactie graag tegemoet.
Beste Amy,

Werkt! Super!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ddeblecourt,

Super fijn! Veel plezier er mee! 😃

Weet je al wat je als eerste gaat kijken?
The Tunnel.
Reputatie 7
Badge +15
Is dat deze serie? Ziet er inderdaad spannend uit! Ik zet hem op mijn lijstje 😉.

Als je het leuk vindt kun je in het movietopic alles kwijt over films of series die je gekeken hebt. Ook voor inspiratie kun je daar natuurlijk terecht!
Ja die serie is een remake van the bridge.

Ik ga daar eens kijken.
Ik heb gratis een maand Videoland gekregen via jullie... maar ik wil hem gelijk opzeggen, want wil hier niet voor gaan betalen... die optie kan ik niet terugvinden.
Hoi Biancadeheer, welkom op het klantenforum.

Volgens het antwoord in dit topic wordt de bundel na een maand automatisch weer verwijderd, je zou er dus niet aan vast moeten komen te zitten. 🙂

Reageer