Beantwoord

Nieuwsgierig

Eigenlijk ben ik erg nieuwsgierig of er meer mensen zijn zoals ik die het vreemd vinden dat korting alleen mogelijk is wanneer je deel uit maakt van een groep, of gezin of via facebook. Heb er zelf aan meegedaan en onlangs is de groep opgeheven, dit maakt dat ik heb besloten bij aflopen abonnement op zoek te gaan naar een provider met eerlijke prijzen zonder dergelijke voorwaarden.
icon

Beste antwoord door Folkert 22 juni 2018, 16:20

Naar mijn mening zijn de prijzen van T-Mobile gewoon duidelijk. T-Mobile Samen waar jij aan refereert bestaat niet meer voor nieuwe abonnementen en is vervangen door Alles onder 1 dak. Ook ik vind dat jammer als klant maar T-Mobile stelt van te voren duidelijk dat ze dit soort acties kunnen beëindigen want ze zijn geen onderdeel van je contract. Het is gewoon een systeem om meer personen in je gezin naar T-Mobile over te laten stappen.
T-Mobile is geen prijsvechter maar je krijgt wel een betrouwbaar en snel netwerk en een prima klantenservice. Je kunt dan zelf beslissen of je daar wat extra geld voor over hebt.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Naar mijn mening zijn de prijzen van T-Mobile gewoon duidelijk. T-Mobile Samen waar jij aan refereert bestaat niet meer voor nieuwe abonnementen en is vervangen door Alles onder 1 dak. Ook ik vind dat jammer als klant maar T-Mobile stelt van te voren duidelijk dat ze dit soort acties kunnen beëindigen want ze zijn geen onderdeel van je contract. Het is gewoon een systeem om meer personen in je gezin naar T-Mobile over te laten stappen.
T-Mobile is geen prijsvechter maar je krijgt wel een betrouwbaar en snel netwerk en een prima klantenservice. Je kunt dan zelf beslissen of je daar wat extra geld voor over hebt.
Ik ben het voor het grootste deel met je eens, denk dat ik erg teleurgesteld ben, omdat ik dit niet zo gewend ben van T Mobile, maar het is wel een eerlijk verhaal dat vorig jaar deze korting is beloofd voor de volledige contractduur, dat vind ik wel misleidend anders was ik vorig jaar al verder gaan kijken. Ik mis in dit verhaal het meedenken wat ze op het moment van afsluiten wel konden.
Reputatie 7
Badge +20
Als je het contract niet hebt vernieuwd na 29-01-2018 dan blijft de samenkorting gewoon doorlopen.
Deze korting is alleen gestopt voor nieuwe abonnementen en verlening
Nee helaas, ik heb geen FB en ben door een medewerker van T Mobile in een groepje geplaatst, dit groepje is opgeheven...…………..
Reputatie 7
Badge +20
Dan kan je jezelf weer aanmelden bij een andere groep.
helaas zit mijn groep al vol, maar er vast nog wel ergens plaats.

je mag hier een oproep plaatsen. https://community.t-mobile.nl/voordeelbundels-408/gezocht-t-mobile-samen-groep-vormen-277745#post1385582

succes!
Reputatie 7
Badge +18
Als je het contract niet hebt vernieuwd na 29-01-2018 dan blijft de samenkorting gewoon doorlopen.
Deze korting is alleen gestopt voor nieuwe abonnementen en verlening

Klopt maar dan ben je waarschijnlijk andere kortingen kwijt omdat je niet verlengd hebt na 1 of 2 jaar en ben je netto duurder uit. Enige voordeel is dat je dan maandelijks op kunt zeggen.
Reputatie 7
Badge +20
Is ook weer waar, ik kan er gelukkig nog tot 10-2019 gebruik van maken.
ik heb net op tijd een mooie verlening gedaan.
Volgend jaar zie ik wel weer. Tegen die tijd zijn er misschien wel weer andere leuke aanbiedingen voor mensen die niet met veel personen onder een dak wonen. En anders moet ik afscheid nemen van TM wat ik niet leuk zal vinden.😩
@ChrisTien Uit nieuwsgierigheid. Ik meen mij te herinneren dat jij hevig terleurgesteld was, omdat jij de samenkorting ook ging mislopen omdat jij alleen woonde.
Jij wilde dacht overstappen. Heeft tmobile jou soms een leuk aanbod gedaan, want je post heel enthousiast op het forum.
Gr Hakuin
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen, nee maar mijn terleurstelling blijft wel.
ik ga de korting mislopen als mijn abonnement is afgelopen omdat ik niet met meer personen in 1 huis woon. (Ben daarnog steeds pissig over) doe dan ook iets voor klanten die alleen wonen.

nu kan ik er nog gebruik van maken omdat contract net was verlengt in okt. 2017
dat doet er niet aan af dat ik al jaren en jaren tevreden ben over TM en het erg zou vinden als ik weg moet.
helaas moeten wij allemaal op ons geld letten dus als ik goedkoper kan heb ik geen keus! 😩
Goeiemorgen, CrisTien zegt precies wat ik denk, hoe kan het dat je op basis van randvoorwaarden waar je zelf geen invloed op hebt al dan niet kortingen krijgt. Dus dan met tegenzin inderdaad op zoek naar een andere provider die wel transparante prijzen voor iedereen hanteert...….

Reageer