Beantwoord

Nog steeds geen T-Mobile Samen

• 4 februari 2016
  • 5 reacties
  • 283 Bekeken

Reputatie 4
Badge +7
Kan nog steeds geen T-Mobile Samen groep aanmaken, omdat de Friends en Family groep nog niet verwijderd is. Als je aangeeft Friends en Family te willen verwijderen dan wordt aangegeven dat maximaal 24 uur kan duren. Het is inmiddels meer dan 24 uur geleden, maar nog steeds is er niets gebeurd. Kan iemand hier zijn licht over laten schijnen. Bvd.
icon

Beste antwoord door Amy 5 februari 2016, 09:51

Hey Toetsie,

Gisteren is inderdaad je Friends & Family groep verwijderd. Is het ondertussen gelukt om een nieuwe T-Mobile Samen groep aan te maken? :8
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +5
Ik heb in december mijn T-Mobile Family bundel opgezegd en deze was meteen na het aanklikken ervan verwijderd. Dus vreemd dat dit nu anders is. Misschien zit er een probleempje in het zelf wijzigen hiervan. Ik zou even bellen naar 1200 en dan kunnen ze hem waarschijnlijk meteen voor je eraf halen.
Reputatie 4
Badge +7
Er staat wordt verwijderd op 4-2-2016.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Toetsie,

Gisteren is inderdaad je Friends & Family groep verwijderd. Is het ondertussen gelukt om een nieuwe T-Mobile Samen groep aan te maken? :8
Reputatie 4
Badge +7
Hey Amy,

Het is me gelukt, heb bevestiging per SMS gkregen, het is alleen nog niet zichtbaar in My T-Mobile.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Toetsie!

Ik heb net even op jouw My T-Mobile gespiekt en de T-Mobile Samen groep is ondertussen zicht baar op deze pagina. Maar dat heb je denk ik zelf ondertussen ook gezien 🙂.

Reageer