Beantwoord

Notificaties en zoeken naar een mix werkt niet op Deezer

• 10 april 2018
  • 3 reacties
  • 358 Bekeken

Goeiedag,

Sinds n flinke tijd heb ik het probleem met de android Deezer app. Deze heeft n probleem heeft met verbinding maken met de deezer server. Zodoende werkt o.a de "Notificatie" optie en het zoeken naar n mix niet meer. Gewoon zoeken werkt verder wel gewoon maar mis de "Notificatie's" toch eigenlijk ook wel!
Denk dat dit probleem al n 4 a 6mnd speelt waardoor ik zelfs voor €10 Spotify heb geprobeerd.
IBen nu toch weer terug bij deezer maar hoop dus dat iemand mij hier bij kan helpen.
Heb al tel reset gehad.
App 4x opnieuw geïnstalleerd.
Alle data verbindingen volledig open gezet in de tel en Deezer instellingen.
En vele uren zoeken @ Google voor n oplossing.

BVD en mvg Joppe
icon

Beste antwoord door David 11 april 2018, 11:35

Hey Joppe,

Dat is inderdaad wel een behoorlijk lange tijd! :S Hopelijk kunnen we nu alsnog spoedig achterhalen waar het probleem precies zit!

Zou je kunnen aangeven van welke telefoon je gebruik maakt en welke softwareversie daar op staat? Het lijkt me stug dat je het nog niet hebt uitgevoerd, maar mocht je een softwareupdate uit kunnen voeren, doe dat dan ook nog even voor de zekerheid. Ik had net mijn Deezer geopend en kreeg eerst bij 'Notificaties' ook een foutmelding, maar na een refresh werkte het wel gewoon weer. Krijg jij toevallig ook een foutmelding of gebeurt er iets anders (of helemaal niets) bij jou? Zou je eens kunnen testen of er een verschil tussen WiFi en mobiel internet zit?

Ervaar je het probleem met het zoeken van de mix puur en alleen bij die ene mix? Wanneer je deze mix bewaart in een afspeellijst, kun je deze dan wel eenvoudig vinden en opzoeken?

Als helemaal niets werkt, dan zou ik je toch aan willen raden om even het contactformulier van Deezer Support in te vullen. Hier kun je precies aangeven welk probleem je hebt en wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. Wanneer zij een oplossing hebben, dan zijn we er hier natuurlijk ook onwijs benieuwd naar! Als je dit dan nog met ons zou willen delen, zou dat top zijn, ook voor anderen die dit probleem ervaren! :)

Houd je ons op de hoogte van jouw bevindingen? Hopelijk is alles snel opgelost, Joppe! Als je nog vragen hebt, laat het ons dan weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Joppe,

Dat is inderdaad wel een behoorlijk lange tijd! :S Hopelijk kunnen we nu alsnog spoedig achterhalen waar het probleem precies zit!

Zou je kunnen aangeven van welke telefoon je gebruik maakt en welke softwareversie daar op staat? Het lijkt me stug dat je het nog niet hebt uitgevoerd, maar mocht je een softwareupdate uit kunnen voeren, doe dat dan ook nog even voor de zekerheid. Ik had net mijn Deezer geopend en kreeg eerst bij 'Notificaties' ook een foutmelding, maar na een refresh werkte het wel gewoon weer. Krijg jij toevallig ook een foutmelding of gebeurt er iets anders (of helemaal niets) bij jou? Zou je eens kunnen testen of er een verschil tussen WiFi en mobiel internet zit?

Ervaar je het probleem met het zoeken van de mix puur en alleen bij die ene mix? Wanneer je deze mix bewaart in een afspeellijst, kun je deze dan wel eenvoudig vinden en opzoeken?

Als helemaal niets werkt, dan zou ik je toch aan willen raden om even het contactformulier van Deezer Support in te vullen. Hier kun je precies aangeven welk probleem je hebt en wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. Wanneer zij een oplossing hebben, dan zijn we er hier natuurlijk ook onwijs benieuwd naar! Als je dit dan nog met ons zou willen delen, zou dat top zijn, ook voor anderen die dit probleem ervaren! :)

Houd je ons op de hoogte van jouw bevindingen? Hopelijk is alles snel opgelost, Joppe! Als je nog vragen hebt, laat het ons dan weten!
Hoi David

Idd vergeten maar ik heb n Galaxy s7 met de laatste versies en update's.

Geen verschil betreft wifi of 4G.
Wanneer ik de app open en naar notificatie ga moet ik ook een refresh doen maar dat doet ie dus blijkbaar niet want krijg nu al n dikke 5 maanden het zelfde album te zien. En dat album is van 2mnd geleden... Mmmm
Enigste melding die ik wel eens krijg is dat de app geen verbinding met deezer.com kan maken.
Kan verder ook wel gewoon zoeken of bladeren.
App ook geinstaleerd op tel geheugen en op SD geheugen maar ook geen verschil.

Mixes doen t trouwens wel!
T gaat puur om de Notificatie's, heel vaag!

Hopelijk heb jij of een ander nog n idee?

Mvg Joppe
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Joppe,

Top dat je al van alles hebt uitgetest! Dat is inderdaad erg vaag en ik denk dat het het handigst is om de laatste tip van David op te volgen, dus contact op te nemen met Deezer. Natuurlijk verwijzen wij je niet graag door en helpen wij je het liefst zelf, maar de support van Deezer heeft hier uiteindelijk toch het meest verstand van.

Ik hoop dat het snel wordt opgelost Joppe. Let us know! 😃

Reageer