Vraag

onbeperkt bellen

  • 29 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 1894 Bekeken

gister ben ik ingegaan op het aanbod (via mail) om voor 2,50 per maand extra onbeperkt te kunnen bellen. Ik zie dit echter nergens terug in de app, ik heb hier ook geen bevestigingsmail van gehad. Ik wil graag weten of dit nu wel aan mijn abonnement is toegevoegd en wanneer dit ingaat. Mijn belminuten zijn op dit moment op, ik zou er dus graag direct gebruik van maken.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hoi @Claudiavanhooff,

Welkom bij de T-mobile community.
Vaak kun je je abonnement inclusief (extra) bundels online terugzien of in de T-Mobile app.
Kun je aangeven of je daar wel je nieuwe bundel ziet staan? We horen het graag van je.
Ik kon het nergens terugzien, maar had blijkbaar even geduld nodig. Ik heb nu een sms dat het is geactiveerd! Dank!
Reputatie 7
Badge +5
Meestal duurt het verwerken tot 24 uur. Gelukkig is het nu opgelost en kun je weer bellen.

Reageer