Beantwoord

onbeperkt internet

• 4 augustus 2012
  • 21 reacties
  • 1208 Bekeken

Ik heb een bundel onbeperkt internet en nu zie ik in mijn factuur dat ik voor 26euro buiten mijn internetbundel ben ...hoe kan dit??
icon

Beste antwoord door Tom 11 februari 2013, 13:18

@lilo je kosten buiten de bundel komen niet doordat je gebruik maakt van mobiel internet buiten je bundel maar omdat je sms't en belt buiten je tegoed. Daarnaast heb je gebeld naar het buitenland en naar servicenummers. Deze veroorzaken allen de hoge kosten.
Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 2
@ Michellie dat probleem heb ik nou iedere maand en vandaag ismart 500 nieuwe belbundel ingegaan nu al €5,05 aan overige kosten hoe kan dat ik heb voor vandaag niet eens gebeld????thuis ben ik op wifi...Oké T-Mobile leg me dat maar weer uit?
@ Michellie dat probleem heb ik nou iedere maand en vandaag ismart 500 nieuwe belbundel ingegaan nu al €5,05 aan overige kosten hoe kan dat ik heb voor vandaag niet eens gebeld????thuis ben ik op wifi...Oké T-Mobile leg me dat maar weer uit?

Hier hetzelfde probleem... Eerste factuur ontvangen: kosten < € 210.81.
Ik heb "onbeperkt"internet maar toch meer dan € 150 euro hiervoor moeten betalen. Mij werd verteld dat internet alleen "langzamer"zou gaan en niet dat je moet bijbetalen. Ben behoorlijk genaaid.... Heb voor deze abonn gekozen zodat ik op jaarbasis niet boven de 200 hoeft te betalen maar helaas gelijk bij de eerste factuur kom ik daat boven. ADVIES KIES NIET ZOMAAR VOOR TMOBILE
Reputatie 6
Badge +9
Met de internet onbeperkt bundel kan je geen kosten buiten je bundel krijgen.
Waarschijnlijk is er iets anders aan de hand.
Kijk voor de zekerheid eens of de onbeperkt internet bundul aktief is.
Reputatie 2

Hier hetzelfde probleem... Eerste factuur ontvangen: kosten < € 210.81.
Ik heb "onbeperkt"internet maar toch meer dan € 150 euro hiervoor moeten betalen. Mij werd verteld dat internet alleen "langzamer"zou gaan en niet dat je moet bijbetalen. Ben behoorlijk genaaid.... Heb voor deze abonn gekozen zodat ik op jaarbasis niet boven de 200 hoeft te betalen maar helaas gelijk bij de eerste factuur kom ik daat boven. ADVIES KIES NIET ZOMAAR VOOR TMOBILE

@ lisboadasilva

Ik weet er alles van vorige maand moest ik rond €126 betalen onbeperkt internet abo ismart 500 en iedere maand overige kosten!! Nou stond laatst betaalde dienst aan waarvan ik niet wist misschien is dat ook bij jou?FMTSC toets je telefoonnr krijg je pincode kan je gelijk inloggen!! Succes Gr.
Reputatie 4
Hoi,

Er is een storing die ervoor gezegd heeft dat 15.000 tot 16.000 klanten per ongeluk geld hebben moeten betalen voor internet, daar waar de onbeperkt internet voordeelbundel wel degelijk geactiveerd staat, zie elders dit forum.

Deze kosten worden gecrediteerd en verrekend met de volgende factu(u)r(en). Nothing to worry about, alles krijg je terug. (Mits uiteraard dit gaat om extra internetkosten met de onbeperkt internet voordeel bundel aan!)

Gr. Casper.
Heb sinds 5 juni 2012 een T-mobile smartplus230 abbonement afgesloten voor 2 jaar. Mij werd verteld dat ik ONBEPERKT kan internetten. Als ik boven mijn limiet zou zitten, dan werd mijn internet alleen vertraagd maar kan ik nog steeds ONBEPERKT internetten. Heb nu een rekening van 203,92 euro en bij mijn overige kosten staat al weer 15,46 euro van mijn nieuw tegoed!! Ik voel me echt zwaar opgelicht door T-mobile! Wat kan ik doen?? Ik heb voor T-mobile gekozen, omdat ik ONBEPERKT kan internetten, maar ik voel me echt zwaar opgelicht!
Reputatie 6
@NLS BRD

Welkom hier op het T-Mobile Forum!

De bundel onbeperkt internet is toegevoegd op 15 augustus, hiervoor kon je gebruik maken van de 500 Mb die in jouw abonnement zit. De kosten die voor de overige data dat gebruikt is, worden in rekening gebracht. Vanaf het moment dat de bundel is geactiveerd, wordt de snelheid naar beneden bijgesteld en kun je onbeperkt gebruik blijven maken van internet/data
Probleem is opgelost! Had naar de winkel gebelt en hun vergoeden de kosten die ik heb gemaakt met internet. Ze waren vergeten mijn internet voordeel bundel te activeren. Foutje bedankt!
Badge +3
@NLS BRD

Fijn om te horen dat het uiteindelijk voor je is opgelost.:)
Onbeperkt internet!!!    My @ss...

Alle providers zijn afleggers betreffend "Onbeperkt Internet" !!!
Dit is mijn ervaring met T-Mobiel, ik zit hier denk ik nu al 4 jaar en voor het internet op de telefoon (gsm) hadden we alleen problemen met ons bel te goed.
Had je het juste abonee gekozen kan je je tegoed gewoon meenemen bijna onbeperkt.
Maar nu hebben we al ruim 3 jaar dat internet op onze GSM;'s zitten en bij het 1ste abonee geen probleem het was wel niet al te snel maar je kon er nog wat mee.
En vooral nu als je overstapt naar een NIEUW toestel en afspreek met de helpdesk/ verkoopdesk van T-Mobiel dat je vooral alles het zelfde wilt houden wordt je toch in het O-tje genomen door ze.
Vooral niet zeggen dat Onbeperkt internet eigenlijk MAAR BEPERKT internet is!!!
En dan bedoel ik bijna standaard 1200MB op volle snelheid en dan terug naar 64 kb/ps ofzo, in ieder geval kom je erpas achter als je er weer 1 of 2 jaar aanvast zit.

Goed gedaan T-"M"obielen.
Heb ik een aanvullende vraag over dat onbeperkt internet.... Heb sinds een paar dagen een Galaxy Note, met een i200 + onbep. I'net. Winkel dude geeft aan dat je, wanneer je social netwerkt, geen mb's gebruikt van je pakket. Als ik jullie zo hoor, kom ik volgens mij, tot een andere conclusie..... Iemsnd een uitleg?
@HeavyCool @GroteBoedha
Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Je hebt wel onbeperkt Internet en je kunt hiervan gebruik blijven maken zodra je data tegoed op is alleen wordt de snelheid dan automatisch verlaagd naar maximaal 64/ 64 Kbps.
Hallo,

Een vraagje: ik heb een onbeperkte internetbundel bij me abonnement zitten en nu ineens staat er bij mijn belstatus hoeveel MB ik al heb verbruikt. Waar slaat dit op? Ik mag toch zoveel op internet als ik wil zonder dat er MB of iets op of af gaat of de snelheid word gewijzigd. Ik betaal hiervoor??????????????

MVG
Samantha
Sporen jullie wel dat de snelheid van het internet wordt verlaagd? Ik heb al een trage ***** blackberry en dan nog traag internet erbij. Kan me lol dus op straks als de MB's eraan zijn. Wat een service zeg :S
Reputatie 2
Ik word erg angstig van de berichten en ben heel erg bang voor tmobile, ik durf mijn contract niet te verlengen, uit de berichtjes blijkt dat 1 foutje tot duizenden euro's kosten kan leiden. Ik heb al mensen gezien die zo in de schulden raken, alleen maar door bijvoorbeeld de android applicatie Het Weer, dat een bug had en daardoor zo 8 gigabyte buiten dr bundel downloade.
Reputatie 2
Op tweakers . net vind je op het forum meer slachtoffers.
Iemand gaat dit maar mooi ff in orde maken van Tmobile. Ik betaal voor onbeperkt internet en niet voor een aantal mbtjes om vervolgens met trage internet te zitten en waarschijnlyk nog extra kosten straks ook.

Als iemand van Tmobile nou is even gaat reageren op dit forum
Wou mijn abbonnement verlengen maar durf dus niet wou smart plus 250 sim only voor 2 jaar doen,maar wil niet over 20,50 heen want heb een uitkering en kan dat niet betalen,maar heb whatsapp en kijk soms op internet op mijn foon.
Balen mss dan na 10 jaar maar een andere provider schrik van de verhalen hier,wil niet in de schulden raken.
Badge +3
@Sammy_Sf

Je hebt een Smart Plus 300 met een Onbeperkt Internet Voordeelbundel. Je kunt met dit abonnement 500MB verbruiken en daarna wordt de snelheid verlaagd. Na deze verlaging kun je nog steeds kosteloos gebruik maken van internet maar met 64/64 Kbps.

@Manneke

8 GB gedownload? Dat is heel erg veel! Kun je mij er misschien wat meer over vertellen?

@Angeligue

Met T-Mobile heb je juist de optie om een Onbeperkt Internet Voordeelbundel te nemen waardoor je niet bang hoeft te zijn voor overige kosten wanneer je gebruik maakt van internet.
Reputatie 2
Onbeperkt internetten is er niet meer zoals vroeger,ik ben in m belbundel maar nog steeds iedere maand overigekosten maar niemand weet waarvan maar dat is onbeperkt internetten
Reputatie 5
@lilo je kosten buiten de bundel komen niet doordat je gebruik maakt van mobiel internet buiten je bundel maar omdat je sms't en belt buiten je tegoed. Daarnaast heb je gebeld naar het buitenland en naar servicenummers. Deze veroorzaken allen de hoge kosten.

Reageer