Beantwoord

Onbeperkt internet bundel uitzetten

Hallo,
Twee jaar geleden heb ik bij mijn abo gekozen voor de onbeperkt internet bundel. Inmiddels heb ik door contactverlening een ander abonnement en heb ik voldoende aan de 1250 mb die daar bij zit. Ik krijg het via de site echter niet voor elkaar om de bundel uit te zetten. Kan iemand mij hier mee helpen? Bvd, Marcha
icon

Beste antwoord door Ruben01 10 juli 2013, 12:20

@MarchaV Welkom op het T-Mobile Forum 🙂!

Ik adviseer je om de bundel aan te laten staan, je hebt namelijk tot einddatum contract 100% korting hierop 🙂!
Bekijk origineel

21 reacties

@MarchaV Welkom op het T-Mobile Forum 🙂!

Ik adviseer je om de bundel aan te laten staan, je hebt namelijk tot einddatum contract 100% korting hierop 🙂!
Ik zie het inderdaad op mijn factuur staan. Niet goed gekeken... Bedankt voor je reactie!
ik wil mijn onberkt internet bundel graag uitzetten maar dit lukt niet hoe doe ik dit ?
ik heb al op t prullenbakje geklikt maar lukt niet.
gr
Reputatie 6
Badge +16
@Davesyl

Allereerst welkom op het forum!

Ik heb net op jouw My T-Mobile account ingelogd en de Onbeperkt Internet Voordeelbundel voor je uitgeschakeld. Je kan de bundels die uit te schakelen zijn uitschakelen door te gaan naar:

- Bekijk en wijzig abonnement
- Klikken op prullenbak
- Ga naar stap 2
- Akkoord gaan met voorwaarden
- Bevestigen

Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben dan kan je deze uiteraard weer op ons Forum stellen. Je kan je zelf ook voorstellen in het voorstel topic. 😉
ik wil ook graag mijn onbeperkt internetbundel uitzetten,
en het lukt mij gewoon niet.ik krijg niet eens het prullenbak
in beeld.
hoe kan en moet ik dit oplossen?
gr
Reputatie 6
@liekie79

Welkom hier op het Forum!

Je hebt deze bundel gratis tijdens de contractsperiode. Ik wil de bundel wel voor je deactiveren maar omdat er geen kosten aan verbonden zijn, raad ik je aan deze actief te laten. Mocht je een keer jouw bundel verbruiken, heb je geen extra kosten en word alleen de snelheid verlaagd.
Kunt u de bundel voor mij ook uitzetten? had m perongelijk aangezet, maar was fout. Vraag het hier om de hoop dat er wordt gereageerd, had een vraag geplaatst maar daar wordt niet op gereageerd
Reputatie 6
@marlijnr

Je krijgt binnen 24 uur een reactie 🙂 Ik heb het andere bericht verwijderd om het forum overzichtelijk te houden en wil je ook vragen jouw vragen niet in meerdere topics te plaatsen :)

Ik heb de bundel voor je gedeactiveerd, dit kun je binnen 24 uur terugzien op jouw persoonlijke My T-Mobile pagina
@liekie79

Welkom hier op het Forum!

Je hebt deze bundel gratis tijdens de contractsperiode. Ik wil de bundel wel voor je deactiveren maar omdat er geen kosten aan verbonden zijn, raad ik je aan deze actief te laten. Mocht je een keer jouw bundel verbruiken, heb je geen extra kosten en word alleen de snelheid verlaagd.

maar als deze bundel gratis waarom staat er bij mijn abonnement dat ik er €5,03 voor moet betalen?
kijk als deze gratis is het mooi meegenomen maar ik heb hem zelf aangegezet en wil hem nu ook weer
uitzetten.(tenminste als die gratis is hoeft het natuurlijk niet.
hoi
ik ben hier nieuw en ik las dat er mensen problemen
hadden met het uitschakelen van hun onbeperkt internetbundel,
dit probleem heb ik ook,ik weet niet hoe ik deze moet uitschakelen.
alvast bedankt
@dog77

Welkom bij de T-Mobile Community! :D

Dit kun je zelf doen op My T-Mobile. Je gaat naar Bekijk en wijzig je abonnement. Daar kun je achter de bundel op het prullenbakje klikken.
Hoi. Ik zou graag van mijn onbeperktinternet abbo afwillen, omdat dit echt wel bedrog is , ik bedoel een snelheid van 64 . Nee dut is mij helemaal verkeerd voorgelicht
@Robbie01 Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Je hebt je berichtje in het juiste topic geplaatst. Bedankt daarvoor. Bram geeft in het vorige bericht aan dat je de bundel zelf kunt uitzetten via My T-Mobile. Laat even weten zodra het niet lukt, dan kijk ik hoe ik je hiermee zo snel mogelijk verder kan helpen.
Hoi Chantal, ik zie echt nergens een prullebakje bij mijn abbonement staan, dus als je mij zou willen helpen zou ik je zeer dankbaar zijn.
@Robbie01

Ik zie op je contract dat je deze bundel voor de duur van je contract hebt aangevraagd. De korting van 50% hierover liep ook 9 maanden. Aan het einde van je contract wat op 11 augustus 2014 valt kun je ons een bericht sturen om deze voor je weg te halen. 🙂
Dat dacht ik wel , op 11 augustus ben ik blij dat ik klaar ben bij T mobile. Ongeloofelijk vals voor gelicht maar ik betaal laatste jaar wel "onbeperkt " internet hoor, maar tel de dagen dat ik onder contract af kan
@dog77

Welkom bij de T-Mobile Community! :D

Dit kun je zelf doen op My T-Mobile. Je gaat naar Bekijk en wijzig je abonnement. Daar kun je achter de bundel op het prullenbakje klikken.

hoi, ik heb geprobeerd om via het prullen bakje,

mijn onbeperkt internet bundel uit te zetten maar er gebeurt helemaal niets wat doe ik fout????
@ dog77

Dat is vreemd.. Ik heb dit namelijk geprobeerd via jouw My T-Mobile account en dit lukte mij wel gewoon. Mocht je in de toekomst nog proberen ervaren, probeer het dan even in een andere browser. De bundel is bij deze in ieder geval niet meer actief! 😉
Hallo,

Ook ik wil mijn onbeperkt internet bundel uitzetten, aangezien dit mij 5 euro kost. Ik krijg het zelf niet gedaan, hopelijk een van de mods wel?
Bedankt.
Ik heb hetzelfde probleem.
Reputatie 5
@Dorish Welkom! Je Onbeperkt Internet Voordeelbundel zit vast aan je contractperiode. Het is niet mogelijk om de bundel voor je uit te schakelen.

@senio1954 ook jouw bundel zit vast aan je contractperiode, het is niet mogelijk om de bundel uit te schakelen gedurende je contracttermijn.

Reageer