Beantwoord

Ongewenst Deezer bij mijn abonnement

• 25 april 2018
  • 1 reactie
  • 458 Bekeken

Beste T-mobile.

Onlangs heb ik na een hoop belletjes en een bezoekje aan de T-Mobile shop, mijn contract kunnen omzetten. Er zat namelijk een Deezer abonnement bij, wat ik niet wilde, en het was voor 2 jaar terwijl ik altijd 1 jaar neem.
Nu zie ik gewoon weer 35 euro afgeschreven terwijl ik alleen sim-only heb, en jawel weer zit Deezer er bij voor 10 euro per maand.
Ik heb het nu stopgezet per morgen, maar verwacht dat dit voor afgelopen periode gewoon wordt terug gestort.
Deze dienst gebruik ik niet en ik vind deze agressieve manier van verkoop ontzettend vervelend en ongewenst. Hoe kan dit steeds gebeuren? hoor graag van jullie

met vriendelijke groet
Patrick Wissekerke
icon

Beste antwoord door Sam- 26 april 2018, 15:44

Hoi Patrick,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken naar wat er precies heeft plaatsgevonden. In het systeem zie ik inderdaad dat de Deezer bundel na vandaag opgezegd wordt. Op jouw eerstvolgende factuur wordt het te veel betaalde bedrag verrekend. Het gaat hier om de kosten voor de bundel vanaf morgen tot aan jouw bundeldag.

Begrijp ik goed dat je bij jouw vorige contract onvrijwillig gebruik maakte van de Deezer bundel? Bij het aangaan van je nieuwe contract stond er ook op het contract dat de Deezer bundel actief was, hier ben je toen mee akkoord gegaan. Omdat dit op het contract staat vermeld kunnen wij het betaalde bedrag op je factuur niet corrigeren. Er zullen in de toekomst uiteraard geen kosten meer in rekening worden gebracht aangezien je zelf de bundel al hebt gedeactiveerd.

Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk, mocht je aanvullende vragen hebben laat het dan vooral weten. We helpen je graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +17
Hoi Patrick,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken naar wat er precies heeft plaatsgevonden. In het systeem zie ik inderdaad dat de Deezer bundel na vandaag opgezegd wordt. Op jouw eerstvolgende factuur wordt het te veel betaalde bedrag verrekend. Het gaat hier om de kosten voor de bundel vanaf morgen tot aan jouw bundeldag.

Begrijp ik goed dat je bij jouw vorige contract onvrijwillig gebruik maakte van de Deezer bundel? Bij het aangaan van je nieuwe contract stond er ook op het contract dat de Deezer bundel actief was, hier ben je toen mee akkoord gegaan. Omdat dit op het contract staat vermeld kunnen wij het betaalde bedrag op je factuur niet corrigeren. Er zullen in de toekomst uiteraard geen kosten meer in rekening worden gebracht aangezien je zelf de bundel al hebt gedeactiveerd.

Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk, mocht je aanvullende vragen hebben laat het dan vooral weten. We helpen je graag!

Reageer