Beantwoord

Ook bij mij datavrije muziek niet datavrij

• 15 december 2018
  • 4 reacties
  • 1346 Bekeken

Ik zie op het forum een aantal mensen bij wie datavrije muziek toch niet datavrij is. Ook bij mij is dit sinds kort het geval. Als ik Nederland FM of Deezer gebruik, loopt in de T-mobile app de teller bij datavrije muziek niet op, maar de "algemene" teller wel. Hier gaat dus iets mis, en kennelijk ben ik niet de enige.
Ik maak er maar even een apart topic van in plaats van aan te haken bij een van de andere soortgelijke berichten, zodat misschien duidelijker wordt dat hier kennelijk een probleempje zit bij T-mobile.
icon

Beste antwoord door Seccie 15 december 2018, 13:33

Hoi @Eric60,

Bedankt voor je melding. Gebruik je de data uit My t-mobile of maak je gebruik van een andere teller? Kun je screenshots maken van het dataverbruik waar het om gaat? Kun je 3 voorbeelden geven van momenten waarop je naar muziek luisterde en er MB's in mindering werden gebracht?
Met deze informatie kan vervolgens een forum moderator aan de slag.

@Hajar schreef eerder hierover
Er lijkt inderdaad een issue te zijn met datavrije muziek i.c.m. Nederland.fm. Wij zijn dit momenteel aan het onderzoeken. Zodra er meer bekend is zullen we dat uiteraard met je delen. Hopelijk wordt het snel opgelost!

Kortom het is bekend en momenteel in onderzoek.
We zullen even de uitkomsten van het onderzoek moeten afwachten.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Eric,

Dankjewel voor de screenshots. Het probleem is bekend. Er loopt een onderzoek naar datavrije muziek in combinatie met o.a. Nederland FM en we zijn in samenwerking met de andere partij een oplossing aan het zoeken. Excuses voor het ongemak! We hopen dit zo snel mogelijk opgelost te hebben!
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor je snelle reactie en het toevoegen van de screenshots @Eric60!

Data uit de My T-mobile app en uit de app 3G-Watchdog waar ik Deezer en Nederland FM heb uitgesloten van telling. Beiden zeggen hetzelfde, zie screenshots van My T-mobile en de dataverbruiksmeter van mijn telefoon zelf. Bijv. donderdag 13 dec redelijk tijdje naar Nederland FM geluisterd. Teller datavrije muziek bleeft hele tijd op 19 MB staan.

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Eric60,

Bedankt voor je melding. Gebruik je de data uit My t-mobile of maak je gebruik van een andere teller? Kun je screenshots maken van het dataverbruik waar het om gaat? Kun je 3 voorbeelden geven van momenten waarop je naar muziek luisterde en er MB's in mindering werden gebracht?
Met deze informatie kan vervolgens een forum moderator aan de slag.

@Hajar schreef eerder hierover
Er lijkt inderdaad een issue te zijn met datavrije muziek i.c.m. Nederland.fm. Wij zijn dit momenteel aan het onderzoeken. Zodra er meer bekend is zullen we dat uiteraard met je delen. Hopelijk wordt het snel opgelost!

Kortom het is bekend en momenteel in onderzoek.
We zullen even de uitkomsten van het onderzoek moeten afwachten.

Reageer