[Opgelost] Toevoegen Prepaid nummers aan T-Mobile Family niet mogelijk

Reputatie 4
Badge +3
Het is inmiddels weer mogelijk om Prepaid nummers toe te voegen aan T-Mobile Friends & Family.

This topic has been closed for comments

52 reacties

Aan Excuses hebben we niets, het probleem had al opgelost moeten zijn. bij mij zijn het 2 aansluitingen na afsluiten van een nieuw abonnement. Nummers die daarvoor wel gewoon werkten. Nu al 4 dagen. Tjonge jonge. Nieuwe CEO nieuwe ICT afdeling?????
vind dat er de laatste tijd veel te veel storingen zijn ,aangezien ik internationaal rij kan ik dat dus niet gebruiken een excuus is wel netjes maar daar heb je de kosten niet mee terug die je gemaakt hebt en er niks voor terug krijgt
Ik kan twee T-mobile prepaid en abb. nummer nog steeds niet toevoegen aam My familie & friens
is al 4 dagen zo, eerst  family voor €10, na abonnementverlenging €15 ,  en het wserkt voor geen meter, gaat lekker zo bij T-mobile. En ze kunnen het nog eens niet oplossen, alle medewerkers met lang weekend gestuurd zeker
Het kunnen toevoegen van prepaid nummers aan de Family is al aan de gang vanaf 31/10. Als er een e-mail wordt gestuurd dan zeggen ze bij de klantenservice "geef de nummers maar op dan voegen wij ze toe". Vervolgens wordt er gereageerd dat ze dit bij de klantenservice door de storing ook niet kunnen doen. Dit is nu dus al anderhalve week al aan de gang (minimaal). Maar de abonnees moeten wel betalen voor iets waar ze geen gebruik van kunnen maken. :mad: De problemen oplossen ho maar. Stelletje prutsers.

Wie gaat de kosten vergoeden van het extra beltegoed dat er moet worden aangeschaft voor de prepaid nummers???????
Dit is inderdaad echt een storing die al veel te lang duurt.
Na het verlengen van mijn abonnement moest ik inderdaad ook de familie opnieuw aanmaken.
Maar helaas juist de prepaid nummers waarvan ik belangrijk vind dat ze me kunnnen bereiken
werken nu niet meer,
Een storing kan gebeuren maar na 14 dagen moet dit toch opgelost kunnen worden.
Nu ga ik dik door mijn bundel heen en kan ik beltegoed aan gaan schaffen ipv gebruik maken
van mijn abonnement.
Ook al verschillende keren contact gehad met t-mobile maar daar zeggen ze dat ze ook aleen
maar kunnen afwachten

Hoop dat t-mobile hier iets mee doet want dit vind ik echt niet kunnen.
Reputatie 4
@ allen

Ik kan me voorstellen dat deze situatie erg vervelend is. Onze IT-afdeling is druk bezig om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer we meer weten zal er een update in dit topic worden geplaatst. Mijn excuses voor het ongemak!
Dit is dus een reactie waar we helemaal niets mee kunnen. Deze reactie heb ik ook al een aantal keer per e-mail van de klantenservice ontvangen. Nu ja "service". Dat kan ik het bijna niet meer noemen. Als dit niet snel wordt opgelost, dan kan dit klanten gaan kosten. Ik zit er al over te denken om alles bij T-mobile weg te halen ondanks dat ik pas mijn abo heb verlengd. En dat vanwege het leveren van een wanprestatie. Als het nog lang duurt, dan zal ik dit zeker gaan aanvoeren om per direct mijn contract te beëindigen.
#slechte service.
Reputatie 2
Op dit moment kan ik (nog steeds) geen pre-paid t-mobile nummer toevoegen aan my-family.
Na omzetting van mijn abonnement betaal ik meer dan 2x zoveel hiervoor en nu werkt het niet.
Wanneer wordt dit opgelost en kunnen mensen eventuele extra gemaakte kosten bij t-mobile declareren?
Dit is werkelijk belachelijk! Deze storing is al 2 weken gaande en ik krijg net een smsje dat het nog tot 3 december kan duren?? Dit is toch geen storing meer! Ik maak nu zoveel extra kosten! Dit is niet normaal! Ik kan mijn verlenging nog annuleren en ik overweeg het sterk. En zo denken mn familie leden en vrienden ook over! En een excuus is wel netjes maar dat betaalt mn rekeningen niet!
hier ook al dagen bezig ,kan geen mensen toevoegen .en de belminuten tikken maar door bah
en hier ook.abo vernieuwd nu de prepaid nummers toe willen voegen .maar nee hoor niks .pfff lees ik is al lang aan de ang.hopelijk toch n u bijna opgelost
Ik kan al vanaf 31 oktober, inmiddels 3 weken niet volledig gebruik maken van de Family (hij pakt maar 3 nummers van de 6). Op 31 oktober is mijn contract verlengt. De 2 jaar ervoor is het altijd goed gegaan, ze hadden er gewoon vanaf moeten blijven 31 oktober, dan had hij het nu nog gedaan. Inmiddels al meerdere keren contact gehad, Krijg ik uit coulance 15 euro op mijn volgende rekening. Lijkt mij geen coulance, lijkt mij niet meer als logisch, het kost tenslotte ook 15 euro en en werkt niet!!!
iIk kreeg van de week een sms, ik zou uiterlijk 3 december weer op de hoogte worden gesteld, SCHANDALIG!!!!
IK BEN BOOS!!!
Amatoon schreef:

Ik kan al vanaf 31 oktober, inmiddels 3 weken niet volledig gebruik maken van de Family (hij pakt maar 3 nummers van de 6). Op 31 oktober is mijn contract verlengt. De 2 jaar ervoor is het altijd goed gegaan, ze hadden er gewoon vanaf moeten blijven 31 oktober, dan had hij het nu nog gedaan. Inmiddels al meerdere keren contact gehad, Krijg ik uit coulance 15 euro op mijn volgende rekening. Lijkt mij geen coulance, lijkt mij niet meer als logisch, het kost tenslotte ook 15 euro en en werkt niet!!!
iIk kreeg van de week een sms, ik zou uiterlijk 3 december weer op de hoogte worden gesteld, SCHANDALIG!!!!
IK BEN BOOS!!!

Ik weet het al:
vanaf de abbo verlenging is het bellen naar de klantenservice ook niet meer gratis.
Goede marketing actie.......
Betalen voor je family bundel. 50% verhogen bij nieuw abbo. Probleem niet oplossen en radiostilte betrachten. gewoon door factureren.
Klantenservice bellen ook niet meer gratis.

Ik zeg: win win!!!!!!!!!
Wat een onzin! Het is al 28 November en nog steeds hebben ze het probleem niet opgelost
Ook ik heb dit probleem al vanaf begin november na het verlengen van mijn abonnement. Ik heb daarom t mobile vriendelijk verzocht om de kosten van de t mobile familie, de gemaakte kosten naar de prepaid nummers en die naar de klantenservice van de facturen te verwijderen. Ik ga niet betalen voor diensten die niet behoorlijk werken, en ook niet voor de extra die met zich meebrengen door fouten en storingen van t mobile.
9 november ging mijn nieuw abonnement in, met family voor 2 abon. en 2 prepaid. en dus wordt alles eruit gekieperd en ik maar proberen die prepaid toe te voegen en er gebeurt helemaal niets. Staat dit ergens te lezen op de site ? Ben ik zeker hardstikke blind. Mijn zoon heeft een verstandelijke beperking en kan nu dus al bijna 3 weken niet meer bellen en ik kan hem ook geen beltegoed geven. Ik ben allang door de belbundel heen, dus besloot ik maar om over te stappen op onbeperkt, maar mijn bestelling is verwerkt en leveren ho maar !
Welk consumentenprogramma gaan we inschakelen ? Ja zegt de klantenservice, die nu dus veel geld kost, de technische dienst moet het oplossen ???? Hoezo al die nummers zaten er toch gewoon in. Ik heb een service verlengd maar ik krijg niets ! Schaam je diep T-mobile. Dat ik niet overal goed bereikbaar was wist ik, maar dit is broddelwerk. Is dit geen contractbreuk ?
Maar, het zal met mij worden verrekend zeiden ze bij de klantenservice. Dat gaat ze dan nog veel geld kosten.
Reputatie 2
Ik zit met precies hetzelfde probleem sinds 11 nov mijn nieuwe maandelijkse bundel in ging en wat schets mijn verbazing al mijn family kosten gaan meteen uit mijn maandelijkse bundel ipv uit de family-bundel. Binnen no time mijn hele tegoed op met als gevolg extra kosten. Heb al verscheidene malen gebeld en e-mail gestuurd enn probleem is nog steeds niet opgelost.
Dit tot grote ergernis want door deze storing ( en een reset van Family door t-mobile) kan het prepaid nummer helemaal niet toegevoegd worden in de family, de andere nummer heb ik wel kunnen toevoegen maar die kosten gaan ook uit de gewone bundel. Maken nu behoorlijk extra kosten omdat voor dit nummer nu tegoed moet worden aangeschaft ECHT NIET NORMAAL dat het probleem nog niet is opgelost zijn inmiddels drie weken verder.
Ik ga deze rekening dus echt niet betalen, ze zeggen alle kosten die verkeerd berekend zijn te gaan crediteren maar meestal gebeurd dat nadat de rekening geïnd is door T-mobile welke ik in dat geval meteen laat terug storten met het verzoek een nieuwe rekening te maken met de daadwerkelijke kosten.
Reputatie 2
Ook ik ondervind nu dit probleem: sinds mijn abonnement verlengd is zijn de bestaande t-mobile family nummers automatisch verwijderd. Opnieuw toevoegen resulteert in foutmelding "er is een technische fout opgetreden". Betalen we hier nu 15 euro per maand voor? Een storing is begrijpelijk, kan overal gebeuren. Maar ik lees hier dat dit ondertussen al ongeveer een maand aan de gang is. En bij het verlengen van mijn abonnement werd dit er niet bij verteld. En vanuit t-mobile is het in dit topic momenteel ook erg stil. Update?!?!
op 3 december komt er een update en wordt het probleem verholpen ! dan hebben we nog zo'n 3 en een half uur te gaan ! Net nog weer geprobeerd, maar er is nog steeds storing ! Wanneer leven we bij T-Mobile, in de Middeleeuwen ? Wat gaan we doen ? Heb de klantenservice inmiddels 5 keer gebeld waarbij ik ook nog een keer behoorlijk onbeschoft werd behandeld .Moeten we maar een consumentenprogramma inschakelen ?
maandag kreeg ik onverwachts een sms. Dat ik mijn t-mobile familie opnieuw moest instellen. De persoon die in mijn familie bestand zit (1persoon) kreeg een sms dat hij uit mijn familie was gehaald. Dit heb ik niet gewild. 

In de avond dan ook meteen mijn huisnummer en zijn nummer proberen toe te voegen. Huisnummer ging goed. Zijn nummer niet. 

Vandaag gebelt met t-mobile. Er zou een storing zijn onder prepaid nummers om deze toe te kunnen voegen. 

Ik hoop zo dat dit zo snel mogelijk af is gelopen!!!! Kan iemand van hier mij daar antw op geven? 

HOOP HOOP HOOP HOOP HOOP....
Hier hetzelfde probleem. Abonnement verlengt met Family. Alle telefoonnummers uit Family toegvoegen is niet meer mogelijk. Nu kan ik dus niemand bereiken omdat ik een laag abonnement hebt. Gaat mij nu dus extra kosten. Hiervoor heb ik geen Family gekozen ook nog eens 15 per maand hier voor kwijt.

IK BEN BOOS!!!

en precies zoals ik al had verwacht kreeg ik op 3 december een sms dat het probleem nog niet verholpen was en dat ze nu uiterlijk 11 december iets laten weten. ze schuiven het gewoon vooruit!!!!!!!!!
Met veel ongeduld zit ik nu al ruime een maand te wachten om 3 pre-paid nummers toe te kunnen voegen. Het enige dat ik als antwoord ontvang: nog even geduld.........
Tja, hoeveel geduld moet men als klant hebben? Om in de trend van de reclame te blijven: Wel een pizza met anjovis bestellen maar er een zonder geleverd te krijgen maar wel voor de anjovis betalen? Heb al voorgesteld dat de directie als tegenprestatie mijn auto komt wassen maar na een maand geduld hebben is mijn auto nog steeds niet gewassen en mag ik voor een dienst die niet werkt toch betalen. Over een eventuele regeling kan wel worden gesproken, wanneer het probleem is verholpen. Ik stel het volgende voor: ik had drie pre-paid nummers op de lijst T-mobile family staan voor deze bundel betaal ik 14,99 (voor het gemak 15,-) verdeel de 15 euro over deze drie pre-paid nummers als beltegoed. T-mobile van mijn gezeur af en mijn dochters kunnen weer even naar huis bellen, sms-en om zo te laten weten waar ze uithangen. Ik ook weer gerust. Alvast heel erg bedankt voor het flexibele meedenken en voor de enorme goede service die jullie hiermee doen. Ik ben komende zaterdag gewoon thuis dus de auto staat voor de deur, spons en een emmertje heb ik ook nog wel ergens staan. Oh,.... is het teveel gevraagd om als extra prestatie en als blijk van goede wil ook de binnenkant even te stofzuigen?
Sinds 8 nov ook zonder family hier en ontzettend aan het lijntje gehouden tot 3 dec uiterlijk meer.... Duhhhhhhh niet dus krijg ik vandaag ( net zo snel als dr service is) pas een knullig smsje dat op uiterlijk 11 dec meer zullen vernemen over de zogenaamde storing. Wat is dit voor een ''wereldbedrijf'' met zo'n nog knullige technische dienst dan? En rara wat zal er 11 dec gebeuren... Niks ben ik bang! Kreeg ik een compensatie aangeboden van maarliefst 20 euro dat is potver een 20 min bellen ipv 50 uur die ik altijd had en recht op heb dmv een contract met t mobile!!!!! Gaan wij allemaal gecompenseerd worden voor minimaal 50 uur??? Acht de kans erg klein dat iedereen dit krijgt.... Consumentenwijzer heb ik ingelicht en volgende stap.... Radar???
Erg zwaar teleurgesteld hier.....