Vraag

Opvragen dataverbruik

  • 1 november 2011
  • 4 reacties
  • 677 Bekeken

Waarom krijg ik al weken de melding: opvragen internetgebruik: er is een technische fout opgetreden, probeer het later nogeens.

4 reacties

Reputatie 5
@jstenger
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Het klopt dat er op dit moment een storing zit in de weergave van het internetverbruik. Naar verwachting is dit probleem 8 november verholpen. Excuses voor het ongemak.
Als nieuwe gebruiker van T-Mobile laat dit geen beste indruk achter. Het functioneert al zeker sinds 17/10 niet (start abonnement) en inmiddels hebben we 8 november op een aantal uur na ook al bijna geslecht.

Het lijkt me toch meer dan logisch dat een dergelijke storing bij dit betreffende scherm wordt gecommuniceerd of in de reguliere storingspagina's naar voren komt.

$0.02,
vriendelijk,
M
Inmiddels is het 10 november en nog altijd dezelfde storing..... Ik heb niet echt angst dat ik mijn limiet nader, maar ik wil het gewoon kunnen zien!
@iedereen

Onze excuses dat jullie het data verbruik nog niet zelf kunnen inzien via je My T-Mobile. Zodra wij meer informatie ontvangen van onze IT-specialisten laten wij dit weten op het forum.

Reageer