Beantwoord

Opzegging van je Deezer abonnement (NOT REQUESTED )


Hello all
I did not request any Cancellation can you please urgently check ?.
FM Gerber

Beste meneer Gerber, Wat jammer dat je er voor hebt gekozen je Deezer abonnement bij T-Mobile op te zeggen. Graag horen we van jou waarom en wat er beter kon. Zou je hiervoor een vragenlijst willen invullen? Het kost maar een paar minuten tijd en door de vragen in te vullen help je ons enorm. We verloten onder de deelnemers 20 x €5,- korting op je factuur. Je kunt de vragenlijst invullen tot uiterlijk 17maart. Start de vragenlijst Het onderzoek voeren we samen met onderzoeksbureau DataIM uit. Dit bureau gaat natuurlijk zorgvuldig en vertrouwelijk om met jouw gegevens. Met vriendelijke groeten, T-MobileRef:TUbGwRAHsASOn
icon

Beste antwoord door David 12 maart 2019, 09:33

Hoi @Fgerber,

Apologies for the confusing e-mail, this was a mistake on our side! Your Deezer is still active, so you don't have to worry about that. It was just a mistake on our side, someone pressed the wrong button!

If you need any further assistance, let us know!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Fgerber,

Apologies for the confusing e-mail, this was a mistake on our side! Your Deezer is still active, so you don't have to worry about that. It was just a mistake on our side, someone pressed the wrong button!

If you need any further assistance, let us know!

Reageer