Vraag

Overgang "Friends&Family" naar "Samen"

• 1 februari 2016
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Wat een gedoe!

Eerst zijn we 'vergeten' bij sturen van de email aan houders van de bundel "Friends&Family" om op tijd de "Samen" aan te vragen en zo naadloos over te stappen. Toen is me vandaag aan de telefoon beloofd dat de "Friends&Family" in de loop van vandaag overgezet zou worden naar "Samen". Loopt nu nog via mijn man die beheerder is. Morgen zou dat dan op mijn account gaan.
Kreeg vandaag via Facebook Messenger van T-mobile bericht dat we eerst wachtwoord op zijn account moeten zetten, zodat ik dan 'mag' aanpassen. Maar kennelijk is van het gesprek van eerder vandaag nergens een melding gemaakt.
Omdat we nu ook niet meer die gratis SIM-kaart konden krijgen ivm. wegvallen van de veste lijn uit de Family bundel is er een andere compensatie afgesproken. Maar ik zie dus nu dat er nog helemaal niets overgezet is naar "Samen". Nu hebben we in het account van mijn man maar zelf de Family bundel verwijderd, want bij "Samen" stond "je moet eerst je Family bundel verwijderen ...". Maar dan staat er dat die bundel pas per 2 februari verwijderd is, dus dan kan ik nu nog niet de nieuwe groep voor "Samen" aanmaken.

Ik moet zeggen dat ik dit wel irritant vind. Voel me een beetje van het kastje naar de muur gestuurd. Had op het forum ook meerdere keer gevraagd wat betreft de overgang naar "Samen", maar kreeg het antwoord dat we geduld moesten hebben. Later bleek dat andere klanten al lang die email met informatie gekregen hadden.

2 reacties

Nu opgelost, via Chat met T-mobile en daarbij werd de Family bundel meteen verwijderd en konden we de groep "Samen" aanmaken.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mobieltjesdame,

Dankjewel voor de terugkoppeling. Wat super dat mijn collega het heeft kunnen oplossen voor je. Veel plezier met ons Samen dienst. Dat wordt lekker gratis bellen en cadeautjes ontvangen! 😃

Als je nog andere vragen hebt, dan kun je altijd bij ons terecht! 🙂

Reageer