Beantwoord

Overige kosten met 3 bundels onbeperkt bellen?

• 9 november 2019
  • 3 reacties
  • 755 Bekeken

Hoe kan ik overige kosten hebben als ik 3 bundels heb met onbeperkt bellen en ik heb alleen gebeld naar een 06 nummer waar ik al jaren naar en mee bel en die gewoon in nederland zit altijd?

icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 10 november 2019, 12:50

Mobiele, betaalde nummers bestaan volgens mij niet. Je hebt mogelijk een betaald nummer gebeld (wel gek dat het dan onder mobiele nummers staat), vanuit buiten de EU (of vanaf maritiem netwerk) gebeld of een buitenlands nummer gebeld.

Wat ook zou kunnen is dat er buiten de bundel is gebeld en pas daarna onbeperkt bellen op het abonnement is aangezet. 
Ik ben heel benieuwd wat uit de factuur specificatie blijkt.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hallo @fdehell 

Heb je de factuur specificatie al doorgenomen? Ik denk dat je ergens wel per ongeluk een betaalde nummer hebt gebeld.

Reputatie 4
Badge +4

Mobiele, betaalde nummers bestaan volgens mij niet. Je hebt mogelijk een betaald nummer gebeld (wel gek dat het dan onder mobiele nummers staat), vanuit buiten de EU (of vanaf maritiem netwerk) gebeld of een buitenlands nummer gebeld.

Wat ook zou kunnen is dat er buiten de bundel is gebeld en pas daarna onbeperkt bellen op het abonnement is aangezet. 
Ik ben heel benieuwd wat uit de factuur specificatie blijkt.

Even op “openen” klikken, dan kun je het zien waar het voor is.

Reageer