Beantwoord

Per ongeluk abonnement veranderd

  • 16 februari 2019
  • 3 reacties
  • 1504 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Beste medewerkers,
Ik heb zojuist per ongeluk schijnbaar mijn abonnement gewijzigd, terwijl ik alleen maar wilde kijken wat het zou kosten als ik meer GB wilde... (dit gebeurde op de app) Kan ik mijn oude abonnement weer terugkrijgen?

Bedankt alvast
icon

Beste antwoord door David 18 februari 2019, 11:09

Hoi @tagger,

Ik heb jouw 1 GB databundel weer voor je ingeschakeld en de korting toegevoegd. Je kunt nu weer van jouw bundel gebruikmaken!

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Ooo hartstikke bedankt! Super.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @tagger,

Ik heb jouw 1 GB databundel weer voor je ingeschakeld en de korting toegevoegd. Je kunt nu weer van jouw bundel gebruikmaken!

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Reputatie 7
Badge +11
Hoi @tagger,

Ik ga er vanuit dat een van de community moderators je wijzigingen / aanpassingen ongedaan kunnen maken.

Wat heb je precies gewijzigd?
Welk abonnee heb je nu ingesteld?

Reageer