Beantwoord

Probleem met sms code bij deezer activatie

  • 12 februari 2017
  • 3 reacties
  • 171 Bekeken

Ik heb de laaste dagen geprobeerd mijn deezer account te actieveren maar als ik de code invoer van de sms krijg ik het bericht dat er ging iets mis
icon

Beste antwoord door Amy 13 februari 2017, 13:58

Hey Userone,

Onhandig dat dit mis gaat! Heb je deze stappen doorlopen? :8

Had je al een Deezer account of moet je ook nog een nieuw account aanmaken? En vul je de code in zonder spaties?

Ik ben benieuwd naar je reactie. Mocht het niet lukken dan kunnen wij altijd een technische specialist vragen om je verder te helpen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hey Userone,

Onhandig dat dit mis gaat! Heb je deze stappen doorlopen? :8

Had je al een Deezer account of moet je ook nog een nieuw account aanmaken? En vul je de code in zonder spaties?

Ik ben benieuwd naar je reactie. Mocht het niet lukken dan kunnen wij altijd een technische specialist vragen om je verder te helpen!
Ik heb de stappen gevolgd maar ik krijg hetzelfde probleem.

Ik heb al een deezer account en gebruik geen spaties bij de invoering van de code.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Userone,

Jammer om te lezen dat het niet gelukt is! Je wilt natuurlijk gewoon lekker naar muziek kunnen luisteren via Deezer! Het Deezer account dat je al hebt, is dat gekoppeld aan hetzelfde e-mailadres dat bij ons bekend is? Mocht het een ander e-mailadres zijn, kun je mij dit e-mailadres dan via een privébericht sturen? Dan ga ik een technische specialist vragen om jouw account te activeren!

Reageer