Beantwoord

Problemen met Deezer

• 1 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 884 Bekeken

hallo waarom werkt deezer niet fatsoenlijk we hebben diverse abonnementen van t mobile met deezer en een voor een is nu deezer geblokkeerd de bedragen worden wel afgehouden ,we zijn diverse malen naar de winkel geweest begrijp niet dat jullie iets aanbieden wat niet fatsoenlijk werkt krijg er langzaam genoeg van .
ik vraag me af of wij de enigste zijn waar het de hele tijd aan het mis aan het gaan is.
icon

Beste antwoord door David 3 oktober 2017, 11:18

Hi Roger 16,

Dat klinkt niet zo best! Daar willen we je graag bij helpen!

Je geeft aan dat Deezer geblokkeerd is, wat bedoel je daar precies mee? Dit is voor mij nieuw en ik heb nog niet eerder gehoord dat er een blokkade wordt geplaatst op of door Deezer. Heb je jezelf wel aangemeld via de speciale pagina voor T-Mobile klanten? Als je daar geregistreerd bent, dan zou het allemaal goed moeten werken.

Als je dit al hebt gedaan, kun je dan aangeven welke foutmelding je te zien of te horen krijgt wanneer je met jouw account muziek probeert te luisteren? Gaat het mis bij de registratie of bij het afspelen van de muziek? Als we wat meer informatie van je krijgen, dan kunnen we je vast verder helpen!

Hopelijk zien we jouw reactie spoedig tegemoet!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Roger 16,

Dat klinkt niet zo best! Daar willen we je graag bij helpen!

Je geeft aan dat Deezer geblokkeerd is, wat bedoel je daar precies mee? Dit is voor mij nieuw en ik heb nog niet eerder gehoord dat er een blokkade wordt geplaatst op of door Deezer. Heb je jezelf wel aangemeld via de speciale pagina voor T-Mobile klanten? Als je daar geregistreerd bent, dan zou het allemaal goed moeten werken.

Als je dit al hebt gedaan, kun je dan aangeven welke foutmelding je te zien of te horen krijgt wanneer je met jouw account muziek probeert te luisteren? Gaat het mis bij de registratie of bij het afspelen van de muziek? Als we wat meer informatie van je krijgen, dan kunnen we je vast verder helpen!

Hopelijk zien we jouw reactie spoedig tegemoet!

Reageer