Vraag

problemen met familyabbonement+i150

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
Zijn er meer mensen die een familyabbonement hebben terwijl de belminuten gewoon van het normale beltegoed afgeschreven wordt??
Ik heb sinds 13 januari een i-150 abbo en daarbij een familyabbonement genomen,hierop heb ik via my t mobile mijn partner en de kinderen bijgeschreven
Nu is het verbazend maar mijn partner en de kinderen kunnen onderling en met mij bellen zonder dat dat van hun normale tegoed afgaat en ik kan hen wel bellen maar zie dat dan direct terug in mijn belstatus het aantal minuten wat ik gebeld heb wordt direct afgeschreven.Vandaag dacht ik zal eens bellen met tmobile om te vragen of alles goed geactiveerd is,ik kreeg een zeer ongeinteresserde medewerker aan de lijn die mij vertelde dat de nummers in de lijst stonden en dat ik mijn faktuur maar gewoon af moest wachten en dat daarna eea evt gecorrigeerd gaan worden.
Dit antwoord was voor mij niet voldoende dus ik heb een klacht neergelegd bij tmobile,daar krijg ik binnen tien dagen een antwoord op
Daar ik mij vanavond zat op te vreten omdat mijn belminuten verdwijnen als sneeuw voor de zon,terwijl ik hoofd family houder ben en mijn partner en kinderen gewoon zou moeten kunnen bellen,dus toch maar weer met tmobile bellen.
Ik kreeg een ontzettend vriedelijke dame aan de telefoon die voor mij alles heeft nagekeken en als oplossing voorstelde om de nummers opnieuw in te voeren,in overleg met haar zou zij mij bellen als het geregeld was,nu je raadt het al ik zit nog te wachten op haar telefoontje ne er is nog niks aangepast aan mijn belstauts gevolg ik zit hier met stoom uit mijn oren en ben nu al bijna dor mijn beltegoed heen.
Hoe oh hoe moet dit opgelost gaan worden???

This topic has been closed for comments

46 reacties

Reputatie 2
heb ook sinds vandaag vandaag my family
ook min twee kids
maar nu ik zo je verhaal lees hou ik het even extra goed in de gaten
hoop dat het goed komt want dat is echt niet leuk
tis ook wel een idee voor t mobile dat wanneer je my family heb t dat er dan ook niet buiten de bundel kan worden gebruikt
zeg maar 1000 smsjes en 1000 belminuten en als dat op is dat het dan gemeld word naar de hoofdpersoon of dat het stopt zegmaar
dat zou echt reuze handig zijn want dan hoef je niet bang te zijn voor weer meer kosten , dt is wel beetje meer zekerheid vind ik
zou super zijn toch?
Reputatie 4
Ik ben bang dat je idd wel je factuur moet afwachten.
Aangezien je abonnement met family nog maar net geactiveerd is krijg je dan ook naar rato tot de dag dat je bundels krijgt.

Als je factuur klaar staat dan moet je kijken in de specificatie.
Alle nummers die in de family zitten hebben een (f) aan de einde van de regel.
Als die er niet bij staat dan gaat er idd iets niet goed
Reputatie 2
Ik heb precies hetzelfde probleem .. heb dan nu ook aan overige kosten
Reputatie 2
hoi Remco,

Ik ben van de week nog naar het hoofdkantoor gegaan in den haag ook daar kunnen ze niets doen totdat de faktuur binnen is,zij hebben nog wel de instellingen voor mij nagekeken en het fam abbo staat gewoon geactiveerd,het wordt ws van belstatus afgehaald omdat fam abbo +nieuwe i-150 abbo tegelijk zijn ingegaan en ik abbo houder ben dat kan de computer bi t mobile mbt belstatus niet verwerken,kortom dat belstatus is niet echt betrouwbaar .Mij is beloofd dat het automatisch gecorrigeerd wordt voordat de faktuur de deur uitgaat omdat alles goed ingesteld staat,ik heb ook heel duidelijk gemaakt dat ik alles best vind maar dat ik geen rekening van honderden euro's ga voorschieten omdat het probleem bij t mobile ligt en niet bij mij,het enige wat we kunnen doen is dus nog even afwachten totdat faktuur komt,staat daar wel een bedrag van ???? euro,weiger ik de afboeking van mijn rekening totdat alles klopt
nog 18 dagen geduld voor mij dus....
Hoop dat je nog wat aan deze info hebt Remco,ik zal nog op forum posten hoe het allemaal afloopt

Groeten,
Irmp
Reputatie 2
Dikgedrukte tekstIk ben vanaf juni 2010 bezig over datzelfde probleem.
moet steeds m'n rekeningen controleren of er gesprekken worden berekend die in family horen te zitten.
Ik weet niet hoeveel mensen er bij t-mobile werken maar heb er toch al een hoop aan de lijn gehad.
Het wordt uitgezocht en u wordt erover terug gebeld maar dat is nog steeds niet gebeurd.
Bel dus nu elke maand met de klantenservice na het controleren van de rekening dat er weer gesprekken in rekening worden gebracht die in family horen te zitten
Reputatie 2
Hmm oke.. goed in de gaten houden dus.. mijn teller staat inmiddels op
Reputatie 2
@frenkie
Ik heb je gegevens gecontroleerd en daarbij gezien dat je inderdaad verschillende keren hebt gebeld. Je klacht is verwerkt en doorgestuurd naar de financi
Reputatie 2
zelfde probleem hier....

ik word er helemaal gek van. :((((

mijn family leden kunnen elkaar en mij gratis bellen, behalve onze zoon. Die moet betalen om mij te bellen. Terwijl ik met mijn iPhone de houder van de bundel ben... We kwamen erachter toen hij een melding van te weinig beltegoed kreeg toen hij mij wilde bellen. Maar toen was al zijn beltegoed al verdwenen....

De familybundel heb ik al 3/4 jaar, 1/2 jaar geprobeerd en gehouden. Dit euvel weten we sinds 19/1, meteen met de klantenservice gebeld. Die zou het uitzoeken en terugbellen. Niet dus.
Week later weer gebeld, want het probleem was er nog altijd. Na eerst een paar toezeggingen over terugstorten kleine bedragen, op mijn aandringen verder terug gaan kijken.Het was een bekend probleem, kreeg ik te horen. Dat moest een andere afdeling IT gaan uitzoeken. Zouden mij terugbellen.

Dat is alweer een week geleden en raad ns... nog steeds niet opgelost. Nog altijd gaat het van mijn zoon zijn pre paid beltegoed af als hij mij belt.

Ik ben het zat. Ik ga mijn abo opzeggen met die *@# bundel erbij. Hij belt het meest, dan kan hij net zo goed naar een andere provider overstappen. Slechte beurt hoor.
Reputatie 6
@Adorabella

Zou je om dit uit te kunnen zoeken het telefoonnummer van je zoon in een privebericht toe willen sturen?
Reputatie 2
Ik heb dit ook paar keer aan de hand gehad,als ik dan bel,word ik wel vriendelijk geholpen,maar moet mijn factuur afwachten.Afgelopen maand belminuten en sms bundel
gehalveerd.Snel opgelost,maar nu als ik mijn ouders bel met familypakket word het weer van mijn belminuten afgehaald,word er onderhand moedeloos van.Bijna elke maand is er wel wat.Ik hou alles goed in de gaten altijd,want als ik dalijk nieuwe factuur heb hang ik weer aan de bel.

Groetjes
Reputatie 2
@ Chris076, hoe doe ik dat, een pb sturen? (sorry, zo vaak zit ik niet op het forum)
Reputatie 2
Ik heb precies dezelfde problemen. Ik heb ook hoge overige kosten terwijl dit helemaal niet kan, ook mn smsbundel slinkt nogal terwijl ik bijna niemand sms behalve diegene binnen mn tmobile family. Kan dit voor mij nagekeken worden? Want ik ben hier niet blij mee... En wil idd geen rekening betalen die niet klopt. Diegene die mij belt heeft er overigens geen problemen mee, daar wordt niks bij afgeschreven...

Gr. Niekje009
Reputatie 2
Al bijna een jaar heb ik mijn Family-abonnement. Al bijna een jaar problemen met afschrijven van sms en belminuten. Nu ik sinds vorige week (toch maar weer) een nieuw abonnement heb, wederom problemen. De sms-en en belminuten naar mijn leden gaan gewoon van mijn saldo af !!!
In het verleden tig maal gebeld. Ze erkennen het probleem maar het blijkt wel erg moeilijk op te lossen te zijn !!! Ik word wel vriendelijk behandeld en de rekeningen, achteraf wel een credit er achter aan maar toch !!
Als je rekeningen oplopen richting 200 euro !!!! JE BENT DAN TOCH JE CENTJES KWIJT !
Het word de hoogste tijd dat dit euvel opgelost gaat en kan worden, of..........verdienen ze zo hun geld !!!!!!!!
Tijd voor actie !!!!!!
Reputatie 2
Was even vergeten te vermelden dat het in mijn geval gaat om de smsen en belminuten van een family-memeber naar een family-member.
Met mijn hoofd-family nummer heb ik geen problemen !!
Reputatie 2
@Adorabella
Een priv
Reputatie 2
@webco1959
Dat heb je scherp gezien, maar toen ik ze activeerde, had ik wel beltegoed en volgens mij heb ik nu toch hetzelfde probleem met mijn hoofdnummer=eigenaar !!! Heb daar meer dan genoeg beltegoed op staan !!
Wat die 200 euro betreft; ik heb in het verleden al eens behoorlijke rekeningen gehad omdat het ook niet werkte.
Weet je hoeveel tijd, belminuten en energy me dat iedere keer kost ?
En ik ga echt niet over een of twee keer klagen maar dit word een klein beetje te gek !!
Ik ben altijd heel positief geweest over T-Mobile en niet voor niets mijn contracten verlengt/vernieuwd !!!
Het word tijd dat T-mobile dit probleem snel en voor eens en altijd op lost !!
Reputatie 2
@Webco1959, dat heb ik geprobeerd, maar ik krijg een foutmelding.
Ik word niet herkend of mijn sessie is verlopen...

heb je nog andere suggesties?
Reputatie 2
@Firefighter
Ik begrijp je zorg maar kan toch niet anders dan je vragen om de factuur af te wachten. Als je deze controleert en je ziet onregelmatigheden, dan hoor ik dat graag van je. Ik leg het dan aan je uit.

@Adorabella
Als het echt niet lukt om een priv
Reputatie 2
Ben in de t-mobile-shop geweest en daar het probleem wederom uitgelegd.
Ze er- en herkende het probleem en heeft alle nummers er opnieuw in gezet en ik moest even afwachten tot na het weekend. Dan zou ze terugbellen.
Vandaag heeft ze gebeld om te vragen hoe het was gegaan. Negatief dus.
Ze zou er een melding van gaan maken richting technische diens/ict afdeling.
Een super-vriendelijke dame overigens.
O ja, vergat te vertellen dat ik een pp-kaart gekocht heb en toegevoegd aan de family.
Deze werkt nu dus wel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het lijkt er op of een abonnement niet werkt en een pp-kaart wel !!
Snap het ff niet, maar goed, daar hebben jullie de mensen voor, toch ?

Ik ben benieuwd.
Reputatie 2
nee, zo stom ben ik nou ook weer niet dat ik het in een normale post op het forum zet hoor.
maar de klantenservice, die heb ik al tig keer aan de lijn gehad maar die kunnen er niets mee.... dat is nou juist waarom ik het hier op het forum zette!

Ze hebben alleen het nr van mijn zoon al een paar keer uit de family bundel gehaald en er weer in gezet maar ja, dat lost het probleem niet op natuurlijk...

* zucht*
Reputatie 2
Ondertussen mijn faktuur binnen gekregen,daar klopte niet veel van zoals verwacht,ik ben wel keurig terug gebeld door T mobile en er is een bedrag gecrediteerd,later zag ik dat er toch nog overige kosten in rekening waren gebracht terwijl ik naar family members had gebeld,dus weer gebeld en nogmaals een bedrag gecrediteerd,dit wordt allemaal keurig opgelost,alleen nu is mijn nieuwe maand ingegaan en weer wordt het bellen wat ik met family leden doe van mijn belstatus afgeschreven,dit gebeurt nu ook bij mijn man(die bij mij in family zit),hij heeft sinds ong 3 weken eveneens een i-150 abbo,het lijkt wel of family+i-phone abbo niet goed werken samen.Het wordt dus weer in de gaten houden en bij komst faktuur aan de bel trekken,dit is alleen niet prettig om zo op jouw nota te moeten letten,hoop dat er snel een gepate oplossing komt
Reputatie 2
[QUOTE=Webco1959;764356]@Firefighter
Ik begrijp je zorg maar kan toch niet anders dan je vragen om de factuur af te wachten. Als je deze controleert en je ziet onregelmatigheden, dan hoor ik dat graag van je. Ik leg het dan aan je uit.

@Adorabella
Als het echt niet lukt om een priv
Reputatie 2
Ook hier een probleem i.c.m. het iphone abonnement. Vanmorgen vroeg Falily afgesloten bij mijn reeds bestaande i-150 abo, vanmiddag behoorlijk wat smsjes aan family members gestuurd -> allemaal in mijn belstatus afgetrokken van mijn smstegoed. Ik heb het abo afgesloten mede omdat ik niet uitkom met mijn belbundel. Gezien het feit dat ik nog maar 5 minuten voor 16 dagen over heb, maak ik mijj hier wel zorgen over.
Ik wil niet overwacht voor extra kosten komen te staan die ik eerst moet voorschieten alvorens het de maand erna pas terug te krijgen. Kan er gekeken worden of de Familly inderdaad geactiveerd is (volgens My T-Mobile wel), en of dit rechtgetrokken kan worden?
Reputatie 2
He, de smsjes zijn gecorrigeerd! Is het dan toch opgelost? Fijn!
Reputatie 2
Hoi allemaal,

Ik heb mij zojuist aangemeld op het forum om dit probleem te kunnen delen met andere mensen. Ik heb ook een i-150 abonnement en zit bij t-mobile family. Helaas verdwijnen ook bij mij de smsjes die ik stuur naar mensen binnen mijn t-mobile family allemaal uit mijn bundel. Bij mijn belminuten lijkt het wel goed te gaan. Erg vervelend en begrijp alle bovengenoemde frustraties erg goed. Ben erg teleurgesteld om te lezen dat er mensen zijn die al ontzettend lang met dit probleem kampen en hoop dan ook dat het snel opgelost wordt. Mij werd geadviseerd om het in de gaten te houden en bij onregelmatigheden weer contact op te nemen met de klantenservice. Erg vervelend dat ik door een fout van t-mobile steeds mijn facturen zo goed moet doorspitten en eigenlijk elke maand nu contact op moet gaan nemen met t-mobile family. Wat gaat er aan dit probleem gebeuren?