Vraag

problemen met familyabbonement+i150

  • 24 januari 2011
  • 46 reacties
  • 1683 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

46 reacties

Reputatie 5
@SanneAnouk,

Ik heb je een priv
Reputatie 2
[QUOTE=fomo;767229][QUOTE=Webco1959;764356]@Firefighter
Ik begrijp je zorg maar kan toch niet anders dan je vragen om de factuur af te wachten. Als je deze controleert en je ziet onregelmatigheden, dan hoor ik dat graag van je. Ik leg het dan aan je uit.

@Adorabella
Als het echt niet lukt om een priv
Reputatie 2
Beste Webco1959,
Zou je a.u.b ruimte willen creeren in je persoonlijke inbox zodat ik je een persoonlijk bericht kan sture? Ik krijg momenteel de melding dat je box vol zit en er geen ruimte beschikbaar is. Ik zie graag dat mijn klacht afgehandeld wordt.
Bvd
fomo
Reputatie 2
We zijn nu een stuk verder en uiteindelijk is de helft van het probleem opgelost,mijn bundel klopt eindelijk en ik kan via my family bellen zonder dat er belminuten van mijn status afgaan.Dit is zo gekomen nadat mijn klacht door is gespeeld naar de technische dienst,gisterochtend werd ik gebeld door t mobile dat ik 2 maanden geen abbo kosten hoef te betalen omdat het allemaal zo moeizaam is verlopen.

het enige probleem wat nu nog blijft is dat er bij mijn man wel belminuten van zijn belstatus afgaan als hij mij of een van de overige fam leden belt maar dat wordt de volgende stap.

Ik vind het wel netjes dat ik ter compensatie 2 maanden geen abbo hoeft te betalen dus wat dat betreft netjes geregeld van t mobile
Reputatie 2
Ik heb ook het probleem dat de bel minuten die ik binnen de Family maak van mijn gewone bundel worden afgeschreven. En dus niet uit de Family bundel. Hierdoor ga ik dus elke maand over mijn bundel heen. Ik betaal de bundel. De overige Family leden hebben overigens geen probleem.
Ik heb meerdere keren contact gehad. Telkens hoor ik dat er een technisch probleem is en een speciaal team bezig is dit op te lossen. Overigens zijn de medewerkers over het algemeen erg medewerkend en professioneel (op de laatste keer na).
Tijdens mijn eerste keer klagen werd er gezegd dat ik voor 11 maart bericht zou krijgen. Ik kreeg dit niet. Dus gebeld. De medewerker vertelde dat er de vorige dag een sms zou zijn gestuurd. Dat was echter niet het geval. Na enkele dagen weer gebeld en die medewerker bevestigde dat er helemaal geen sms was gestuurd. Maar het probleem zou voor afgelopen vrijdag zijn opgelost en ik zou bericht krijgen. Nu kreeg ik wel een sms, Met het bericht dat het probleem niet is opgelost. Maar ik krijg uiterlijk 25 maart weer bericht.
Dus maar weer even gebeld. Ik heb de medewerker gezegd niet tevreden te zijn. Ik krijg op deze manier elke maand een te hoge rekening. Daar kon de medewerker niets aan doen. Maar hij begreep me wel.Op mijn opmerking dat ik het gevoel heb aan het lijntje te worden gehouden reageerde hij door te zeggen dat dit niet het geval was. Als hij mij aan het lijntje zou willen houden zou ik helemaal niets horen. Dit was de eerste keer dat ik een medewerker had die niet vriendelijk was en die niet erg constructief was. Ik heb aangegeven dat als de volgende rekening weer niet klopt ik de machtiging zal intrekken en het bedrag zal storneren. In dat geval herreken ik gewoon wat ik verschuldigd ben en betaal dat bedrag. Ik ben geen bank.
Nu maar afwachten. Inmiddels is de nieuwe maand ingegaan. Ik had de rekening wel verwacht maar die staat nog niet online.
Ik ben benieuwd of T-Mobile het probleem nu de baas is. Is het niet voor het einde van deze week opgelost dan stuur ik denk ik maar een ingebrekestelling. Immers ik heb een overeenkomst en kom mijn deel (het betalen na) maar T-Mobile blijft in gebreke haar deel volledig na te komen. En de redelijke termijn om het probleem op te lossen is al voorbij.
Mijn advies. Hoe aardig de medewerkers ook kunnen zijn. Betaal gewoon niet meer dan je werkelijk verschuldigd ben. Gewoon storneren en voor de zekerheid je machtiging intrekken. En als het na twee weken niet is opgelost een briefje sturen waarin je aangeeft dat T-Mobile in gebreke is. Lossen ze het dan niet snel dan heb je een goede reden om de overeenkomst te beeindigen.
Ook artikel 7.4 van de Algemene Voorwaarden zijn in dat geval niet bindend. Immers er is vooraf aangegeven wat er onjuist is. Dus is er sprake van een bewust onjuist handelen.
Reputatie 2
Even serieus!!!!

wist niet dat er zoveel mensen last hebben van dit probleem...



ben al een maand bezig en niemand die de moeite neemt me terug te bellen over de status, oplossing, creditnota's... helemaal niets. ik moet steeds zelf bellen naar ks...en wat hoor je dan...nog even wachten.... nu moet ik weer wachten tot 4 april.... zucht.



ik heb steeds hoge rekeningen,,, die ik dus niet ga betalen .... ik zorg er niet voor niets voor dat ik onder mijn bundel blijf, en neem dan ook niet voor niets een family bundel... collega van me durft niet eens meer te bellen omdat die bang is dat het berekend wordt...waarom zou ej dan een family nemen waar je ook nog extra voor betaald....



ben echt zo klaar met tmobile.... helaas
Reputatie 2
natuurlijk is het nooit leuk als het niet goed gaat met je factuur,mijn dochter heeft ook problemen gehad met de t-mobile family bundel en haar internetbundel,

ze heeft doorgegeven wat het probleem was en het is keurig netjes opgelost,zelf ben ik al jaren klant en zelf heb ik nog nooit problemen gehad, en als ik iets niet begrijp wordt ik keurig te woord gestaan en wordt het netjes uitgelegd dus ik ben al jaren een tevreden klant en hoop dat nog jaren te blijven.
Reputatie 2
Een tijd lang heb ik in de Family van mijn schoonzus gestaan, ging allemaal perfect en op de factuur was ook netjes te zijn dat de belminuten en smsjes in de family behoorde. Nu ben ik sinds kort overgestapt van de family van mijn schoonzus naar die van mijn vriend. Nu gaan de belminuten dus gewoon van mijn normale bundel af en de smsje van de family. Hier ook hetzelfde verhaal.. wachten tot je factuur binnen komt en dan weer terug bellen.
Reputatie 6
@Meetj

De wijziging van Family heeft enige tijd nodig om volledig verwerkt te worden en kan er voor zorgen dat de Belstatus een afwijkend beeld geeft. Op het moment dat de factuur opgemaakt wordt zijn de werkelijke kosten bekend met specificatie. De Belstatus geeft een indicatie van de kosten weer.
Reputatie 2
@Meetj

De wijziging van Family heeft enige tijd nodig om volledig verwerkt te worden en kan er voor zorgen dat de Belstatus een afwijkend beeld geeft. Op het moment dat de factuur opgemaakt wordt zijn de werkelijke kosten bekend met specificatie. De Belstatus geeft een indicatie van de kosten weer.


Chris,

Ik denk dat je de essentie mist. Het gaat niet om het feit dat het niet goed gaat bij het overstappen naar een andere bundel.Het gaat om het feit dat t-Mobile er een rommeltje van maakt, Kosten berekent aan mensen die ook al betalen voor een Family bundel en niet in staat lijkt dit afdoende op te lossen.

Daar waar je zegt dat op het moment dat de factuur opgemaakt wordt de werkelijke kosten bekend zijn, heb ik een vraag. Als dat zo is, hoe kan het dan dat de facturen niet kloppen en de kosten die binnen de Family bundel worden gemaakt toch worden berekend? Het zou aardig zijn als er nu eens een reactie komt waarin staat dat het probleem is opgelost. En ook hoe men de gebruikers denkt te gaan compenseren.

Jouw antwoord is ongetwijfeld goed bedoeld, maar geeft toch meer het gevoel van aan het lijntje houden.

ik neem niet aan dat t-Mobile zit te wachten op allemaal ontevreden klanten.

Er kunnen altijd fouten gemaakt worden. maar de kwaliteit van een organisatie herken je aan de wijze waarop men die fouten oplost.

Tot op heden heeft t-Mobile daar nog niet veel kwaliteit laten zien. Helaas..
Reputatie 2
Zojuist gebeld met de klantenservice. vandaag zou ik bericht krijgen, maar dacht zelf maar even te bellen.

Ik heb gesproken met een medewerker die ik toevallig al eens eerder aan de lijn heb gehad over dit issue. De heer Huiskens. Daar wordt je om te beginnen altijd weer een beetje blij van. Zeer professioneel en meedenkend. Zoals ik al eens eerder aangaf is mijn ervaring met de klantenservice , op een uitzondering na, eigenlijk altijd goed.

Dus aan de welwillende en professionele medewerkers van de kalntenservice ligt het zeker niet.

Maar goed nu het goede bericht. het probleem zou zijn opgelost. Als ik naar mijn belstatus kijkt kan dit ook kloppen.

Het te veel betaalde bedrag zal op de volgende factuur in mindering worden gebracht. Nu heb ik net de factuur van deze maand ontvangen. En die is dus nog te hoog. Maar op factuur van april zou het goed moeten komen.

Nu kan ik nog overwegen om het bedrag te storneren en zelf te verrekenen. Maar als het probleem is opgelost vind ik dat een beetje zonde van de moeite. Bovendien frustreer ik dan de betralingsadminsitratie van T-Mobile. Zou het probleem niet zijn opgelost dan zou mij dat niets kunnen schelen. maar nu het wel is opgelost vind ik daar geen aanleiding toe. Komt denk ik ook door het geode gevoel dat je na een vervelende ervaring met T-Mobile overhoudt als je met een prettige mederwerker hebt gesproken.

Wat mij nog niet duidelijk is geworden is of T-Mobile nog iets gaat doen aan compensatie. Gewoon een geste van t-Mobile. Ze hoeven van mij echt niet een manad gratis te geven (mag natuurlijk wel), maar gewoon een presentje of iets als geste doet over het algemeen wonderen.

Ik wacht maar af.
Reputatie 2
Hi,

Ook ik ben bekend met hetzelfde probleem. iphone i150 en family pack. Het ging een hele tijd goed tot ik enkele maanden geleden een nieuwe simkaart kreeg. De eerste maand schrok ik me kapot van het bedrag: factuur bekeken en toen bleek dat de belminuten uit de family als "normale" belminuten werden gezien. Gebeld met T-mobile en daar zagen ze gelijk dat er een fout was. In overleg met de medewerker heb ik het bedrag gestorneerd. Correctie werd uitgevoerd, probleem met hoge rekening opgelost.

De medewerker vertelde me er netjes bij dat het probleem waarschijnlijk nog even zou aanhouden en dat ik mijn factuur gewoon goed in de gaten moest houden. En inderdaad, de kosten buiten bundel (terwijl ik gewoon mensen uit mijn family belde) bleef stijgen. Kreeg een smsbericht dat ik uiterlijk 25 maart reactie zou krijgen over mijn factuur.Is ook gebeurd alleen hebben ze ook op deze factuur de kosten van de family bundel gewoon op mijn normaal bundel verrekend.

Gisteren weer gebeld en ja ze hebben het probleem geconstateerd. Zullen het corrigeren en dan zou alleen het verrekend bedrag van mijn rekening geboekt worden. Eventueel zou ik het bedrag weer kunnen storneren. Het abonnement zou opnieuw in het systeem gezet worden en dan zou alles weer normaal moeten doen. Helaas....... vanochtend zag ik alweer dat mijn kosten buiten de bundel aan het stijgen zijn. Ik wacht in spanning af hoe het verder gaat. Wel heel erg jammer dat T-mobile het probleem niet lijkt op te kunnen lossen.
Reputatie 2
Nu ben ik het sporr weer bijster. Werd mij vanochtend medegedeeld door de klantenservic dat het probleem is opgelost en het teveel betaalde bedrag zal worden verrekend met de volgende factuur. Krijg ik nu een SMS van T-Mobile dat het probleem nog niet is opgelost en dat men mij 1 april weer zal informeren.

Ik begin er nu schoon genoeg van te krijgen.

Ik denk dat de enige echte optie is het abonnement op te zeggen in verband met niet nakoming van de overeenkomst door T-Mobile. En dan toch maar die machtiging intrekken en storneren.
Reputatie 2
Ik vind dit echt ongelofelijk!!!

Dat ze echt iedereen zo aan het lijntje houden vind ik heel erg.... Ik heb nog nooit een smsje gehad over d status, een credit een oplossing.... Zucht. Er staat weer een hoge rekening open, wachtend om betaald te worden terwijl ik helemaL niet veel gebeld heb.... Ben nu anderhalve maand bezig, en ik eis wel een vergoeding van tmobile. Voor elke mAand dat ik wacht wil ik een gratis maand abo. Al die telefoontjes naar klantenservice kost ook veel geld.... En laten we t dan voor al niet over mijn tijd en energie hebben...

Ze zijn inderdaad in gebreke..... Ga morgen mijn brief schrijven.....
Reputatie 5
@PaulvanLeeuwen
Ik vind het vervelend dat het nog niet is opgelost. Ik wil je vragen om tot 1 april af te wachten.

@Daanfouad
Ik zie dat je bij de klantenservice melding hebt gemaakt over T-Mobile Family. Je word hierover nog geïnformeerd.
Reputatie 2
Vandaag 1 april. Oh wat zou ik graag willen dat het een grap was. Maar helaas.

T-mobile heeft een creditnota gemaakt. Men herrekent wat er buiten de bundel is gevallen door de Family storing.

Wat gaat er dan nog fout?

Men vergeet een correctie door te voeren van de minuten die met andere dan Family nummers zijn gebeld. Immers, doordat de family niet werkte zijn ook gesprekken naar anderen in rekening gebracht. Had de Family wel gewerkt dan waren de overige nummers binnen de bundel gebleven. En had ik minuten over gehouden die vervolgens aan het einde van de maand mee gaan naar de volgende maand.

Ik heb dit vandaag aan de klantenservice geprobeerd duidelijk te maken. Maar men begrijpt het niet. Ik ben twee keer terug gebeld. Want er moest overleg plaats vinden met een financieel specialist.

Ik heb het gesprek beeindigd. Ik wordt hier moedeloos van en heb zelf ook klanten te bedienen.

Ik heb nog wel gevraagd of T-Mobile nog iets aan compensatie denkt te gaan doen. Daar komt geen reactie op.

Inmiddels zojuist weer een SMS van T-Mobile. Het probleem is nog niet opgelsot. Ik krijg uiterlijk 8 april een update. En zo gaat het dus maar door.

Oh ja Moderator. Kom niet nog een keer met het verzoek toch maar te wachten.

Ik wil een oplossing en wel snel. Plus een passende compensatie. Die wil ik voor 8 april.

Ondertussen ga ik maar eens kijken of miojn abonnement niet gewoon moet gaan opzeggen wegens het in gebreke blijven door T-Mobile.

Verder adviseer ik iedereen niet met T-Mobile in zee te gaan. Men is niet in staat problemen accuraat op te lossen. Geeft niet thuis op vragen over compensatie. Heeft een vriendelijk service desk, maar die kunnen niets.
Reputatie 2
Tja, ik begin mijn geduld ook te verliezen, want hoewel alles netjes gecorrigeerd wordt iedere maand. Mag ik mijn belminuten in de gaten houden en wanneer de factuur binnen komt weer bellen dat die niet klopt. Dan krijg ik het verzoek om te wachten tot een later moment omdat het probleem nog steeds niet is opgelost...

Vervolgens weer een smsje dat ze het probleem nog niet hebben kunnen oplossen.......wanneer gaat T-mobile de gedupeerden nu eens compenseren?
Ben al sinds 6 jaar klant bij T-mobile.

Heb nooit problemen met factures gehad.

Heb gemerkt dat ik minder bel en heb mijn abbo verlaagd naar i150 sinds 1 april en tevens heb ik voor de family de FAMILY bundel afgesloten..

En nu kijk ik vandaag bij de overige kosten staat de teller sinds gisteren op € 9,59. Waar komen deze vandaan?????????? Heb alleen met dochter en man gebeld en ge-smsed . Van mijn beltegoed is nix afgeschreven ook niet van mijn sms tegoed. Denk je goedkoop uit te zijn, zijn mijn kosten voor de lopende maand al veel hoger dan de maandelijkse kosten de afgelopen jaren.

Heb kontakt gehad met de klantenservice, zouden dit uitzoeken en mij vrijdag terugbellen,,, ben benieuwd hoe ze dit gaan uitleggen... Heb de laatste dagen dit probleem al vaker op de forum gelezen, dacht dit overkomt mij niet en dan nu dit...

Ben aan het twijfelen of ik de goede keuze heb gemaakt....
ik heb sinds januari ook hetzelfde probleem. Ik heb ook een SMS gehad dat ik moet wachten tot 8 april. Afgelopen maand is er meer dan 250 belminuten uit m'n belbundel gehaald. Heb na het contoleren van mijn factuur dus weer gebeld, maar heb nog steeds geen creditnota ontvangen.

Ik heb dan wel het geluk dat ik, sinds ik family heb, niet buiten m'n belbundel bel. Ben al jaren klant en hiervoor bijna nooit problemen gehad.

Volgens de klantenservice medewerker heeft het met het Iphone abonnement te maken, want mijn andere family-leden hebben geen problemen. Ik hoop dat het snel wordt opgelost. Vind het toch wel vervelend op elke maand weer naar de klantenservice te bellen.
Reputatie 2
Klantenservice wilt er niks aan doen. ik heb al 12 keer gebeld naar KS. Er zijn cases aangemaakt, De eerste is zomaar gesloten zonder er iets mee te doen. Weer een case aangemaakt. Die wordt steeds weer opnieuw verschoven. Nu is er weer iets gereset,maar kreeg weer een smsje dat ik moest wachten tot 8 april. Maar volgens de KS moet ik wel betalen anders wordt ik afgesloten en wordt ik doorgezet naar Incasso. Te belachelijk voor woorden. Ik zorg ervoor dat ik onder mijn bundel blijf omdat ik weet dat ik een hoge rekening niet kan veroorloven, en dan zouden jullie mij hoge rekeningen sturen, die ik moet betalen, terwijl het niet eens kosten zijn die ik heb gemaakt. klinkklare onzin. Medewerkers aan de telefoon willen me totaal neit helpen, probleem wordt gewoon niet opgelost, en daarbij, worden er beloftes gemaakt die niet nagekomen worden. Ik wil ook dat mijn minuten gewoon worden herberekend, door dit family probleem zijn mijn eigen minuten gewoon opgeslokt en verdwenen. Compensatie wordt niet over gesproken. Niemand wilt meedenken. Telkens klantenservice bellen tegen normaal tarief. In de wacht staan voor minutenlang, en geen oplossing krijgen...



Ik snap er niks van. Heb nooit problemen gehad met T-Mobile. Maar nu merk ik waarom iedereen zo klaagt.... misschien toch maar service boven prijs gaan kiezen.....
Reputatie 5
@PaulvanLeeuwen Asiana Maxie Suraya DaanFouad

Jullie ontvangen op 8 april een reactie van T-Mobile. Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is, helaas kan ik op dit moment hier geen andere informatie over geven.