Beantwoord

Problemen met inloggen Deezer

• 7 september 2017
  • 5 reacties
  • 255 Bekeken

Vorige week een vraag gesteld over Deezer, er bleek toen een storing te zijn. Is deze storing er nog steeds?? Heb in de afgelopen week bijna dagelijks geprobeerd in te loggen en gevraagd om een nieuw wachtwoord. Geen een keer gekregen!!
Is het antwoord van vorige week nog actueel? Of ligt het probleem ergens anders aan??. Ik kom in ieder geval al ruim 2 weken niet meer in Deezer!
icon

Beste antwoord door David 10 september 2017, 10:14

Hoi Nijsday,

Gelukkig is de storing op 6 september al opgelost, heb je sindsdien nog geprobeerd om het wachtwoord te herstellen? Anders zou ik je aan willen raden dit nogmaals te doen. De e-mails worden op dit moment weer direct verstuurd namelijk, dus het zou goed moeten komen! Check voor de zekerheid ook even je spambox, wellicht belanden de e-mails wel daar!

We horen graag van je of het uiteindelijk toch gelukt is!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Nijsday,

Gelukkig is de storing op 6 september al opgelost, heb je sindsdien nog geprobeerd om het wachtwoord te herstellen? Anders zou ik je aan willen raden dit nogmaals te doen. De e-mails worden op dit moment weer direct verstuurd namelijk, dus het zou goed moeten komen! Check voor de zekerheid ook even je spambox, wellicht belanden de e-mails wel daar!

We horen graag van je of het uiteindelijk toch gelukt is!
Nope, lukt nog steeds niet! Geen mail ook niet in de spam!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nijsday,

Weet je je gebruikersnaam wel? Vaak is je e-mailadres is je gebruikersnaam. Wat krijg je te zien als je op wachtwoord vergeten klikt? Het probleem is opgelost zoals David ook aangeeft, dus het zou moeten werken. Zou je anders een screenshot kunnen maken van de foutmelding en dit met ons delen in dit topic?

Ik help je dan graag verder.
Is idd m'n e-mailadres, foutmelding geeft aan dat inloggegevens niet klopt, vervolgens geef ik aan nieuw wachtwoord aanvragen, wordt aangegeven dat het naar mijn Yahoo Mail wordt gestuurd, maar ik ontvang niks!?
Is dit ook wanneer je probeert in te loggen via de website van deezer? Ik heb onlangs heel veel moeite gehad om via de app mijn wachtwoord te achterhalen. Kreeg ook geen enkele mail binnen. Probeerde het 1 keer via deezer.com en hotseflots, wachtwoord in de mailbox.

Reageer