Vraag

problemen met internetbundel

• 28 oktober 2011
  • 20 reacties
  • 964 Bekeken

ik heb deze week 10 euro opgewaardeerd, want ik wou een internet bundel voor een maand.
dat kost 9.95, dus ik ging INTERNET MAAND smsen naar 4000.
krijg ik een smsje terug ; Helaas, je kan deze Prepaid Bundel nu niet kopen. Meer informatie en mogelijkheden op ... Etc.
Waarom kan ik dat niet ?

20 reacties

Reputatie 7
Omdat deze bundels pas per 1 november ingaan. Staat helaas nergens meer aangegeven.
Omdat deze bundels pas per 1 november ingaan. Staat helaas nergens meer aangegeven.

Oke, dan probeer ik het dan nog wel een keer, bedankt voor je antwoord !
@simoneex

De actie waar jij je voor aan wilt melden is niet geldig voor een BlackBerry simkaart. Op deze simkaarten heb je al onbeperkt internet voor € 10.- per kalendermaand. Wanneer je vanaf morgen 1 november je BlackBerry weer gebruikt zul je merken dat binnen 48 uur er € 10.- wordt afgeschreven van je beltegoed. Daarvoor kun je de hele maand november onbeperkt op internet en gebruik maken van de BlackBerry service zoals pingen en pushmail.:)
heeey, ik heb het zelfde probleem... en ik heb nu 48 uur afgewacht en er is niks afgeschreven.

hoe kan ik dit oplossen?

groetjes bart
Dus moet ik gewoon weer smsen naar 4000 ?
als ik weer beltegoed heb ?
en dan binnen 48 uur afwachten ?
Reputatie 7
Volgen HenkTM heb je een Blackberry prepaid. Daar gelden deze bundels niet voor. Je betaalt max. €10,00 via je beltegoed. Zie BlackBerry PrePaid voor alle info.
Volgen HenkTM heb je een Blackberry prepaid. Daar gelden deze bundels niet voor. Je betaalt max. €10,00 via je beltegoed. Zie <a rel="nofollow" href="http://www.t-mobile.nl/blackberryprepaid" target="_blank">BlackBerry PrePaid</a> voor alle info.
dan betaal je 2 euo pe mb internet(uber duur) en 2,50 per maand voor ping...
beetje vreemd, waarom niet als bij vodafone 250 mb voor 12,50? dan is het probleem opgelost lijkt mij.
Reputatie 7
@bart11011
Sorry, mijn reactie was voor simoneex bedoeld. Bij T-Mobile betaal je voor internet met je Blackberry maximaal €10,00 per maand plus €2,50 voor de BB-services met onbeperkt internet.
okey, maar bij mij word er geen 12,50 afgeschreven heel mijn beltegoed gaat eraan zo...
ik had 14 oktober voor 10 euro of 12.50 internet hadden ze eraf geschreven dat is een maand geldig maar gister middag kon ik opeens niks meer niet opingen niet internetten terwijl ik gewoon tot 14 november internet moest hebben
Reputatie 7
@jimmie-g-gtown
Voor internet op je Blackberry betaal je €10,00 per kalendermaand. Zie BlackBerry PrePaid
@bart11011

Doordat je de 1 GB al hebt verbruikt welke geldig was tot en met 25 november, betaal je nu € 10.- per kalendermaand voor onbeperkt internet en de BlackBerry service zoals pingen. Ik zie dat er nu al € 8.40 is betaald voor de maand november dus er zal nog maximaal € 1.60 afgeschreven worden om hiervan gebruik te kunnen maken.:) Vanaf 1 januari betaal je € 12.50 per maand.
@jimmie-g-town

Het klopt zoals Caspar ook al aangeeft, de kosten van € 10.- zijn voor de lopende maand. Iedere eerste van de maand begint hij weer met afschrijven van je beltegoed tot maximaal € 10.- respectievelijk € 12.50. Jij hebt deze maand al € 6.80 betaald en hij zal dus nog maximaal € 3.20 afschrijven zodra je weer hebt opgewaardeerd, waarmee je de hele maand november kunt internetten en pingen.
Een vriend van mij heeft vandaag ook gebrobeert zich aan te melden via sms. door INTERNET MAAND te smsen naar 4000.
en kreeg ook een smsje terug ; Helaas, je kan deze Prepaid Bundel nu niet kopen. Meer informatie en mogelijkheden op ... Etc.
Terwijl november nu echt is begonnen dus de bundels nu echt actief moeten zijn.
Waardoor kan er niet worden aangemeld via sms, dat is namelijk erg makkelijk als je op dat moment geen internet hebt, zoals die vriend van mij.
Reputatie 7
@Boogier
Heeft die vriend een Blackberry? Dan is het n.l. niet mogelijk om een bundel aan te schaffen, je hebt dan al internet voor max. €10,00 per maand. Of zijn beltegoed is te laag, dan gaat het ook niet. 3e Mogelijkheid is dat hij prepaid international heeft, dan moet hij "Internet Maand Xtra" smsen. Meer informatie
Als ik sms naar 4000; INTERNET MAAND.
dat had ik dus vorige week of 2 weken geleden ongeveer gedaan.
Gaat er dan vanzefl 10 euro af?

Want er is al geld vanaf!
Want ik heb gemst toen en heb nu 4.00
Gaat er dan steeds geld af, of in 1x 10 euro eraf ?
Reputatie 7
Bericht gewist.
Reputatie 7
@simoneex
Je hebt een Blackberry prepaid, daar gelden deze bundels niet voor. Je betaalt €2,00 per MB tot een maximum van €10,00 per kalendermaand. Vanaf 1 november ben je weer gaan betalen tot er €10,00 is afgeschreven.
Oke bedankt,
Ik hoef niks te sturen naar 4000 ?
Want ik heb nu 1.88 dus dan is er al 9.00 af vanwege internet/ping etc
Klopt dit ?
Reputatie 7
Klopt. Zie BlackBerry PrePaid voor alle info.

Reageer