Beantwoord

Qobuz en Datavrije muziek

• 9 april 2018
  • 5 reacties
  • 466 Bekeken

Qobuz datavrij werkt niet. gebeld met t-mobile; daar werd gezegd dat het wel werkt. Hoe zit het nu?
icon

Beste antwoord door David 10 april 2018, 12:23

Hi Langco,

Qobuz zit inderdaad bij de toegevoegde diensten van Datavrije Muziek, dus dit zou gewoon goed moeten werken. Zou je kunnen aangeven van welke telefoon en software je gebruik maakt? Luister je Qobuz via de app of website? Zou je kunnen aangeven wat je ziet op jouw interne datateller, qua dataverbruik van Qobuz? Je kunt hier ook een datateller voor downloaden, zodat je kunt controleren of het streamen van Qobuz van de goede bundel gaat. Het mooiste zou zijn als je hier ook gelijk een screenshot van zou kunnen delen, in een reactie, waarop te zien is wat het verschil is in dataverbruik.

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet, zodat we dit kunnen uitpluizen!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Langco,

Qobuz zit inderdaad bij de toegevoegde diensten van Datavrije Muziek, dus dit zou gewoon goed moeten werken. Zou je kunnen aangeven van welke telefoon en software je gebruik maakt? Luister je Qobuz via de app of website? Zou je kunnen aangeven wat je ziet op jouw interne datateller, qua dataverbruik van Qobuz? Je kunt hier ook een datateller voor downloaden, zodat je kunt controleren of het streamen van Qobuz van de goede bundel gaat. Het mooiste zou zijn als je hier ook gelijk een screenshot van zou kunnen delen, in een reactie, waarop te zien is wat het verschil is in dataverbruik.

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet, zodat we dit kunnen uitpluizen!
Beste David, mijn excuses voor de dubbele plaatsing in Topics. Dat komt door mijn onhandigheid. Mijn telefoon is een IPhone 6 en draait op iOS 11.3. Ik gebruik de originele app. van Qobuz. Ben nu in Spanje en kan goed zien dat het niet van mijn data vrije tegoed afgaat. Ik weet niet hoe ik een screenshot bij dit bericht moet voegen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Langco,

No worries, kan gebeuren! 🙂

Opvallend genoeg heb ik zojuist eenzelfde soort melding behandeld, bij iemand die in België zat. Bij hem heb ik echter nog niet duidelijk om welke dienst(en) het gaat, maar aangezien het opvallend is heb ik het in ieder geval al doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling.

Zie je ook een verschil tussen site en app of dat niet? Je kunt met deze instructies een screenshot plaatsen. Dat helpt ons én onze technische afdeling om dit op te pakken! 🙂
Beste David, Het werkt dank je wel voor de moeite. Groet Harry
Reputatie 7
Badge +20
Hi Harry,

Dat is toevallig, ik had inderdaad net een update van mijn collega! Er was een kortstondig probleem met Qobuz, maar dat heeft hij gisteren opgelost. Top dat jij dat ook hebt gemerkt! 🙂

Reageer