Beantwoord

Reclame op Deezer

• 16 maart 2016
  • 3 reacties
  • 547 Bekeken

Goedemiddag,

Sinds mijn abonnement is omgezet, krijg ik ineens reclame op de Deezer app en kan ik niet meer in offline mode gaan..
Heb geprobeerd opnieuw te registreren, maar uiteraard komt dan de melding dat mijn emailadres al in gebruik is.. Met een ander emailadres geprobeerd, maar dan wordt mijn telefoonnummer weer niet herkend...

Hoe kan ik verder en gewoon zonder reclames muziek luisteren via de app????
icon

Beste antwoord door David 17 maart 2016, 11:03

Hey Ang77,

Welkom op ons Forum! Goed dat je dit aankaart, je wilt natuurlijk wel van je favoriete muziek blijven genieten! :)

Ik heb het even voor je nagekeken en zie dat je bij je nieuwe abonnement geen Deezer hebt afgesloten. Op dit moment heb je dus de gratis variant waar inderdaad commercials tussen de nummers door zitten. Je kunt via je My T-Mobile Deezer afsluiten, zodat je ongehinderd muziek kunt luisteren, zonder reclames tussendoor!

Als je hier nog hulp bij nodig hebt of mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan aan ons weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Ang77,

Welkom op ons Forum! Goed dat je dit aankaart, je wilt natuurlijk wel van je favoriete muziek blijven genieten! :)

Ik heb het even voor je nagekeken en zie dat je bij je nieuwe abonnement geen Deezer hebt afgesloten. Op dit moment heb je dus de gratis variant waar inderdaad commercials tussen de nummers door zitten. Je kunt via je My T-Mobile Deezer afsluiten, zodat je ongehinderd muziek kunt luisteren, zonder reclames tussendoor!

Als je hier nog hulp bij nodig hebt of mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan aan ons weten!
'ik heb ineens reklame met deezer. heb meer dan een jaar een abonnement. de enige is een nieuwe telefoon, zelfde abonnement en nr, maar deezer heeft me wel laten inloggen! irritant!!!'
Reputatie 7
Badge +20
Hi allibee,

Ik wil je graag verder helpen alleen begrijp ik niet zo goed wat je vraag is. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je geen Deezer bundel hebt. Zou je graag gebruik willen maken van Deezer? Zo ja, dan kun je deze zelf toevoegen via My T-Mobile bij bundels.

Ik hoor graag wat ik voor je kan doen! 🙂

Reageer