Beantwoord

Resetten internet snelheid

  • 20 mei 2013
  • 3 reacties
  • 264 Bekeken

Hoi, mijn internetsnelheid is verlaagd en ik wil deze resetten. Ik doe dit via een sms, maar ik krijg een bericht terug dat dit niet gelukt is. Kunnen jullie mij helpen? Hans
icon

Beste antwoord door WillemE 21 mei 2013, 16:09

@ Hans_Pol

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb jouw klantgegevens even bekeken en ik zie dat de snelheidsbeperking inmiddels via My T-Mobile is opgeheven. Mocht er in de toekomst nog iets zijn wat we voor jou kunnen doen, dan weet je ons te vinden! 😉
Bekijk origineel

3 reacties

@ Hans_Pol

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb jouw klantgegevens even bekeken en ik zie dat de snelheidsbeperking inmiddels via My T-Mobile is opgeheven. Mocht er in de toekomst nog iets zijn wat we voor jou kunnen doen, dan weet je ons te vinden! 😉
Willem, bedankt voor je bericht. Heb gemerkt dat dit via de app niet werkte, maar na inloggen via de mobiele website wel. Raar maar waar, maar het is verholpen. Groeten, Hans
@ Hans_Pol

Graag gedaan hoor! Wanneer het resetten van de FUP in de toekomst via de App niet lijkt te werken, informeer ons dan even. Dit kunnen we dan voor jou gaan onderzoeken! 🙂

Reageer