Vraag

Resetten internet werkt niet

• 8 januari 2014
  • 8 reacties
  • 426 Bekeken

Mijn bundel is op van mijn internet, aangezien ik nog een tijdje moet wachten op mijn nieuwe bundel wou ik mijn internet vanmiddag resetten. Dat heb ik gedaan door een sms te sturen, ik kreeg een sms terug dat het binnen 15 min gereset zou zijn. Niet dus, ik naar de website van T-mobile daar opnieuw geprobeerd mijn internet te resetten... Niks. Contact opgenomen met t-mobile webcare op twitter, volgens diegene die ik gesproken heb zou ik vanaf 16.31 uur weer 'normaal' internet hebben.... Nu is het 01.19 uur en hij is nog steeds zo traag als wat, geen nieuwe internet bundel dus wat ik ook zie hier op de app want mijn mb staat op 0. Wat nu? Graag hulp, alvast bedankt!

8 reacties

Bij mij exact hetzelfde probleem. Heb al 3 x geprobeerd te resetten vandaag. Zonder succes! Ik heb al heel de dag een ****verbinding van 64 kpbs. Graag actie T-mobile!
Vandaag 3x geprobeerd te resetten en alledrie de keren een melding dat het is gelukt en achteraf blijkt dat ik gewoon nog op een trage verbinding zit van 64 kpbs en dus geen limited van 1750 mb.

Graag actie hiervoor T-mobile! En ik hoop niet dat er nog ook 3x afgeschreven wordt in overige kosten. Ik wil gewoon dat het gereset wordt en voor €5 . Dus niet nog eens €15 in rekening brengen.
Oplossing?!?

Groeten

Ozden Calli
Reputatie 5
@Beide wij hadden te maken met een storing waardoor het niet mogelijk was om de databundel te resetten. Dit is inmiddels opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
Wil graag me internet resetten maar krijg alleen maar sms terug dat technische fout is opgetreden dit nu meerdere malen geprobeerd maar geen resultaat blijft het zelfde! Wil graag weten wat de oorzaak hier van is
Reputatie 5
@Robin25 Welkom op het T-Mobile forum!

Ik zie dat een aantal minuten na het plaatsen van dit bericht je snelheid is gereset. Fijn dat het dus toch is gelukt. Onze excuses voor het ongemak. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.
De data-bundel resetten werkt bij mij ook niet, niet via de mobile app (die blijft maar laden) en via my-tmobile ook niet,  die geeft aan dat de link voor akkoord het niet doet :S

Tijd dat dit opgelost word! 
Beste Koen,

Kun je het proberen via sms door een smsje te sturen met "reset snelheid" (zonder haakjes) naar 1303. Hopelijk werkt dit wel.

Groeten Iwan
@KoenNijmegen

Heb je de tip van Iwan al geprobeerd? Ik zie dat je snelheid namelijk nog niet gereset is.

Reageer