Vraag

Samen en F&F

• 24 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Ik heb niet zozeer een vraag, maar een opmerking/reactie op het stop zetten van F&F.
In de mail geven jullie aan te stoppen met F&F per 30-9, maar dat jullie met iets beters komen.
Dan mogen jullie mij eens uitleggen wat beter is aan het volgende:
Ik heb zelf al jaren een T-Mobile Abbo naar gehele tevredenheid, mijn gezinsleden (vrouw en 2 kinderen hebben een prepaid van T-Mobile omdat ze gewoonweg niet zoveel bellen maar wel bereikbaar willen/moeten zijn, maar wel veel Sms'en omdat een internetbundel, voor bijvb. WhatsApp, al gauw weer €10,- kost per maand ( €30,- voor 3 prepaid klanten)
Ik heb bij mijn Abbo F&F zodat mijn kinderen en vrouw voordelig onderling kunnen bellen, ook mijn ouders/schoonouders zijn in de F&F aangesloten zodat mijn kinderen in geval van nood altijd iemand kunnen bellen ook wanneer ze geen beltegoed meer hebben. Top dat F&F 1000 MIN en 1000 SMS krijg je nooit op !!!
Nu gaan jullie stoppen met F&F en komen met Samen, iets beters volgens jullie ? geen 1000 min (wel onbeperkt bellen) geen 1000 sms, ieder groepslid maandelijks een cadeau BEHALVE VOOR PREPAID en ook als er maar 1 Abbo is zoals in mijn geval GEEN maandelijks cadeau voor de Abbo houder.

Het enige dat beter is, is dat het gratis is, verder voor mij/ ons nadelig qua kosten.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Edjesport,

Welkom op het T-Mobile Forum. Goed dat jij jouw vraag hier stelt.

We gaan inderdaad stoppen met Friends & Family en ik vind het jammer om te zien dat dit voor jullie een nadeel zal zijn. Uiteraard kan iedereen in de T-Mobile groep wel gratis bellen onderling. Op deze pagina vind je meer uitgebreide informatie over waarom we stoppen met Friends & Family.

Natuurlijk denk ik graag met jullie mee naar een oplossing. Ik heb net nog even verder naar jouw situatie gekeken en ik snap dat het onhandig is dat jouw kinderen en vrouw nu geen SMS-jes meer krijgen. Wist je dat je als PrePaid gebruiker voor €4,95 per maand een onbeperkt SMS-bundel kunt aanschaffen? Wanneer je dit zou doen voor jouw kinderen en vrouw kom je maandelijks op dezelfde kosten uit als je had met T-Mobile Friends & Family. Is dat misschien een idee? Op deze pagina vind je meer informatie over de PrePaid SMS bundel. 🙂

Reageer