Beantwoord

Samen groep uit belbundel

• 15 februari 2016
  • 1 reactie
  • 185 Bekeken

Hallo, ik heb vorige week een groep gemaakt met familieleden. Nu merk ik dat het toch nog belminuten kost als ik binnen de groep bel. Klopt dit wel? Groet Jacqueline
icon

Beste antwoord door Amy 16 februari 2016, 14:12

Hey Jacqueline,

Goed dat je aan de bel trekt! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de nummers uit de T-Mobile Samen groep uit je bundel verdwijnen, je hoort natuurlijk gratis en voor niets te bellen onderling. Vanmorgen heeft mijn collega Mitch in dit topic al op jouw vraag gereageerd. Wil je er in de toekomst op letten om niet dubbel te posten? Dat voorkomt verwarring!

Verder hebben we momenteel een winactie lopen die te maken heeft met T-Mobile Samen..Het zou leuk zijn als jullie met de groep meedoen! Meer informatie vind je in dit topic!

Om het forum overzichtelijk te houden heb ik dit topic gesloten.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Jacqueline,

Goed dat je aan de bel trekt! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de nummers uit de T-Mobile Samen groep uit je bundel verdwijnen, je hoort natuurlijk gratis en voor niets te bellen onderling. Vanmorgen heeft mijn collega Mitch in dit topic al op jouw vraag gereageerd. Wil je er in de toekomst op letten om niet dubbel te posten? Dat voorkomt verwarring!

Verder hebben we momenteel een winactie lopen die te maken heeft met T-Mobile Samen..Het zou leuk zijn als jullie met de groep meedoen! Meer informatie vind je in dit topic!

Om het forum overzichtelijk te houden heb ik dit topic gesloten.