Beantwoord

Schadelijk email verkeer

• 13 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 79 Bekeken

Ik krijg heel de dag meldingen op mijn mobieltje dat EXTRA VEILIG ONLINE heeft net mogelijk schadelijk internetverkeer tegengehouden.
icon

Beste antwoord door David 14 augustus 2017, 17:56

Hoi Rotterdasmmer,

Zijn het ook daadwerkelijk sites die schadelijk zijn, voor zover je weet? De dienst is er natuurlijk om jouw toestel te beschermen tegen dergelijke websites en apps. Als je wilt, kunnen wij de dienst ook voor je uitschakelen, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je zelf verantwoordelijker bent voor de beveiliging van jouw telefoon. Als we dit voor je kunnen doen, dan horen we dat graag van je!

Mocht je nog vragen hebben, dan zitten we daar natuurlijk ook klaar voor!
Bekijk origineel

4 reacties

Volgens mij ben jij niet de enige die hierover klaagt. Zoek zelf op dit forum. Volgens mij betaal je hiervoor een maandbedrag. Ik weet niet of je het per direct kan opzeggen, of dat je moet blijven betalen. Kijk op je factuur.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rotterdasmmer,

Zijn het ook daadwerkelijk sites die schadelijk zijn, voor zover je weet? De dienst is er natuurlijk om jouw toestel te beschermen tegen dergelijke websites en apps. Als je wilt, kunnen wij de dienst ook voor je uitschakelen, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je zelf verantwoordelijker bent voor de beveiliging van jouw telefoon. Als we dit voor je kunnen doen, dan horen we dat graag van je!

Mocht je nog vragen hebben, dan zitten we daar natuurlijk ook klaar voor!
Is deze dienst dan wel kosteloos?
Zonee, stopt de maandbetaling bij stopzetting?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Matti100,

Nee, voor niets gaat de zon op. 😉 En natuurlijk stopt de betaling na het stopzetten van de bundel, we laten je niet betalen voor iets dat je niet hebt.

Reageer