Beantwoord

Schadelijk internetverkeer melding met Extra Veilig Online

Vandaag al 10 berichten gehad over mogelijk schadelijk internetverkeer wat is tegengehouden. Wie weet waarom dit bericht? Klantenservice is namelijk onbereikbaar.
icon

Beste antwoord door Muberra 25 augustus 2017, 13:25

Hi allemaal,

Ik reageer even op jullie allen in één keer!

Logisch dat jullie daar niet blij van worden! Kunnen jullie mij vertellen bij welke apps en/of website jullie deze melding krijgen? Dat is voor ons hele belangrijke informatie. Dan kan ik dat doorzetten als feedback naar onze collega's van Altijd Extra Veilig Online.

Uiteraard wil ik jullie ook meteen redden van de ongewenste meldingen! Normaal gesproken mogen wij Extra Veilig Online niet zomaar verwijderen, maar voor jullie maak ik met alle liefde een grote uitzondering. De bundel heb ik direct verwijderd. Als jullie het toestel even opnieuw opstarten, moet alles weer perfect werken!

Ik hoor heel graag van jullie of het is gelukt. En ik wens iedereen alvast een heerlijk & zonnig weekend toe. 😃

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Iris,

Het probleem wordt nog steeds onderzocht. Zou je op de volgende 3 vragen kunnen reageren? Deze informatie hebben wij nodig voor het onderzoek.
-  Datum en tijd van ontvangen van de Sms’jes.
-  Welk gebruik is de ‘trigger’ van de Sms’jes (naam van de website/app).
-  Welk merk en type toestel gebruikt je

Ik hoor graag van je!
David schreef:

Bedankt voor de terugkoppeling! We waren op de hoogte van Pokémon Go, maar dat de berichten te pas en te onpas binnenkomen is natuurlijk niet de bedoeling. Daar gaan we ook zeker verder naar kijken!

David wat is de status op dit moment? Mijn telefoon blijft bij geen gebruik de SMS meldingen geven.
Reputatie 7
Badge +20
Bedankt voor de terugkoppeling! We waren op de hoogte van Pokémon Go, maar dat de berichten te pas en te onpas binnenkomen is natuurlijk niet de bedoeling. Daar gaan we ook zeker verder naar kijken!
Idd krijg het gewoon random! Al lag me telefoon naast me kreeg ik nog een sms, maar internet, nieuws apps etc echt letterlijk bij alles kwam een sms
Top dankjewel. Ik kreeg het gisteren de hele tijd zelf wanneer ik geen apps open had staan. Ik kreeg het bij Whatsapp Facebook. Ook kreeg ik steeds meldingen bij de app Pokémon go. Terwijl in het begin ik gewoon geen melding kreeg als ik Pokémon speelde(de laatste 2 maanden wel)
Reputatie 4
Hi allemaal,

Ik reageer even op jullie allen in één keer!

Logisch dat jullie daar niet blij van worden! Kunnen jullie mij vertellen bij welke apps en/of website jullie deze melding krijgen? Dat is voor ons hele belangrijke informatie. Dan kan ik dat doorzetten als feedback naar onze collega's van Altijd Extra Veilig Online.

Uiteraard wil ik jullie ook meteen redden van de ongewenste meldingen! Normaal gesproken mogen wij Extra Veilig Online niet zomaar verwijderen, maar voor jullie maak ik met alle liefde een grote uitzondering. De bundel heb ik direct verwijderd. Als jullie het toestel even opnieuw opstarten, moet alles weer perfect werken!

Ik hoor heel graag van jullie of het is gelukt. En ik wens iedereen alvast een heerlijk & zonnig weekend toe. 😃
Jammer genoeg kan ik het niet stopzetten want zit in mijn abonnement. Ik wil ervan af. En toen ik het afsloot zei de verkoper dat ik het iedere maand kon opzeggen. Nou niet dus.
Jup heb ik ook last van. Ook inderdaad als ik mijn telefoon niet eens gebruik
Ja bloed irritant om de 5 minuten is het raak met z'n sms
Ik heb hetzelfde probleem. Zelfs als alle
Apps gesloten zijn.

Reageer