Beantwoord

SMS 100 uitzetten?

• 22 juli 2016
  • 5 reacties
  • 165 Bekeken

Hallo,
Ik ben al zo'n 10 jaar een heel tevreden klant bij T-mobile.
En al heel wat jaar geleden heb ik de sms verdubbelaar toe laten voegen aan mijn abonnement.
Wegens te weinig geld de afgelopen 2 jaar, ben ik verder gegaan met een goedkoper simonly abonnement.
Nu heb ik via de website mijn bundels aangepast, want ik wilde meer internet en minder belminuten, maar nu zie ik ook dat ik die sms verdubbelaar nog steeds heb. Ik sms tegenwoordig heel zelden, dus ik wil er graag vanaf. Maar helaas zag ik nergens een knopje waar ik dat kan uitzetten.
Is er iemand die mij hiermee kan helpen?
icon

Beste antwoord door Amy 25 juli 2016, 16:08

Hey Sherrytjuh,

Goed dat je dit nog even navraagt. Wanneer je de SMS-bundel uitzet geldt per SMS een tarief van €0,30 per SMS. De '100 SMS'-bundel kost maar €1,- dus als je meer dan 4 SMS'jes stuurt per maand ben je al goedkoper uit. Meer informatie over jouw prijsplan vind je op deze pagina.

Laat je weten of je nog wilt dat we de bundel voor je uitzetten?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Sherrytjuh,

Welkom op het forum!

Slim dat je goed let op wat je wel en niet gebruikt. Mag ik vragen waar je precies ziet dat je gebruik maakt van de SMS-verdubbelaar? Ik zie namelijk alleen terug dat je gebruik maak van de '100 SMS' bundel. Of wil je die bundel uitzetten? 🙂

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hoi! Ja die 100 sms bundel bedoelde ik. Maat nu vraag ik me wel af, als ik dat uitzet, kan ik toch nog wel smsen? Gaat dat dan van je belminuten af of komt het als een extra uitgave op het factuur? Ik sms echt alleen heel soms en zie heel vaak dat er bij de 100sms bundel niks vanaf gaat, m.a.w. ik gebruik het volgens mij niet.

Bedankt voor de snelle reactie.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Sherrytjuh,

Goed dat je dit nog even navraagt. Wanneer je de SMS-bundel uitzet geldt per SMS een tarief van €0,30 per SMS. De '100 SMS'-bundel kost maar €1,- dus als je meer dan 4 SMS'jes stuurt per maand ben je al goedkoper uit. Meer informatie over jouw prijsplan vind je op deze pagina.

Laat je weten of je nog wilt dat we de bundel voor je uitzetten?
Oh bedankt voor de informatie over de prijs per sms :)
In dat geval lijkt het me dan toch beter om het te laten staan. Dus toch maar niet uitzetten.

Ontzettend bedankt voor de hulp! 😃
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sherrytjuh,

Ja is niks 1 euro voor 100 berichten. Is inderdaad handiger om hem te laten staan zo weet je zeker dat je geen extra kosten maakt aan sms.

Als je nog andere vragen hebt, let us know! 🙂

Reageer