Beantwoord

Sms 48 uur Unlimited data kwijt

• 11 juni 2017
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Hi,
Ik vrees dat ik de SMS kwijt ben met de code om 48 uur gebruik te kunnen maken van unlimited access.
Ik heb mijn abonnement wel al verlengd naar unlimited access en zou het graag willen proberen. Kan ik de SMS opnieuw krijgen?
Merci. P@rick
icon

Beste antwoord door Thalina 13 juni 2017, 11:07

Hoi P@rick,

Ik heb nog even verder gekeken in het systeem en ik zie dat de sms op 24/05 is verstuurd. Vanaf het moment dat je de sms ontvangt met de instructies, heb je 14 dagen de tijd om gebruik te maken van deze actie. Deze 14 dagen zijn inmiddels voor jou voorbij. Ook is deze 48 uursbundel niet in het buitenland te gebruiken. Dus vandaar dat je een bericht terugkrijgt dat je er geen gebruik van kunt maken. Wel heb ik ander goed nieuws: vanaf vandaag kun je (een deel van) jouw bel- data- en sms-bundel gebruiken in de EU, zonder extra kosten! 🙂 In jouw geval kun je nu 2GB in Nederland én de EU gebruiken. Als je door je bundel heen bent kun je in zone EU eenvoudig MB-aanvullers kopen. Of buiten de bundel internetten (en bellen) tegen hetzelfde tarief als in Nederland. In dit topic vind je meer informatie. Dus je kunt nu in Duitsland met een gerust hart internetten :)

Ik hoop dat dit meer duidelijkheid geeft! Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. Voor nu een fijne tijd toegewenst nog in Duitsland!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hey P@rick,

Welkom op het forum!

Gaaf dat je hebt verlengd met het Unlimited abonnement. Ik ben gelijk voor je gaan kijken of ik de sms nogmaals kon uitsturen, echter is de code voor ons ook niet beschikbaar. Hoe ben je de sms kwijt geraakt? Heb je deze per ongeluk verwijderd? Je kan over een paar maanden gelukkig al gebruik maken van je unlimited abonnement!

Had je al ‘UNLIMITED AAN’ naar 2244 gesms't? Zo activeer je namelijk de 48 uur unlimited bundel.
Yep, per ongeluk kwijtgeraakt (krijg van die SMSjes met Welkom in ...... en daardoor alles in 1 keer weg gegooid. Ik stuur een bericht nu maar krijg retour dat ik helaas nog niet kan deelnemen. Kna ik een nieuwe code aanvragen? Zit nu in Duitsland en dat zou me helpen. Hoe f ik niet onnodig meer kosten te maken. Bedankt!
Gr. P@rick
Reputatie 6
Badge +17
Hoi P@rick,

Ik heb nog even verder gekeken in het systeem en ik zie dat de sms op 24/05 is verstuurd. Vanaf het moment dat je de sms ontvangt met de instructies, heb je 14 dagen de tijd om gebruik te maken van deze actie. Deze 14 dagen zijn inmiddels voor jou voorbij. Ook is deze 48 uursbundel niet in het buitenland te gebruiken. Dus vandaar dat je een bericht terugkrijgt dat je er geen gebruik van kunt maken. Wel heb ik ander goed nieuws: vanaf vandaag kun je (een deel van) jouw bel- data- en sms-bundel gebruiken in de EU, zonder extra kosten! 🙂 In jouw geval kun je nu 2GB in Nederland én de EU gebruiken. Als je door je bundel heen bent kun je in zone EU eenvoudig MB-aanvullers kopen. Of buiten de bundel internetten (en bellen) tegen hetzelfde tarief als in Nederland. In dit topic vind je meer informatie. Dus je kunt nu in Duitsland met een gerust hart internetten :)

Ik hoop dat dit meer duidelijkheid geeft! Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. Voor nu een fijne tijd toegewenst nog in Duitsland!

Reageer